Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 5.06.2008 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam,
Szukam programisty PHP ktory podejmie sie wykonania projektu. Chodzi tutaj o zrobienie portalu internetowego na podstawie Symfony Framework dla firmy ktora zajmuje sie prowadzeniem gier internetowych (typu MMORPG) i przede wszystkim o wykonanie backendu (za pomoca admin configuratora w Symfony Framework). Design + inicjalne pociecie zostanie wykonane i dostraczone. Specyfikacje projektu sa podane ponizej. W razie zainteresowania prosze wyslac wstepna wycene na adres j.p.polak *malpa* gmail.com Jesli jakies aspekty nie sa do konca jasne, prosze o kontakt na ww. email albo przez GG (moj numer to 11156840). Serdecznie pozdrawiam, Jan Pietras ============== Ogólne założenia • Projekt oparty na Symfony framework (PHP) i bazie danych MySQL. • Tam gdzie nie jest potrzebne załadowanie całej strony, a tylko malej części/komponentu, metoda AJAX powinna zostać użyta. Tak samo jeśli AJAX oferuje dodatkowa funkcjonalność (np. walidacje inputu). Funkcje AJAX powinne zostać użyte za pomocą wbudowanej funkcjonalności w Symfony (jeśli dostępne). • Użycie xHTML i CSS według standardów W3C, kompatybilność z często używanymi przeglądarkami. • xHTML i URL zoptymalizowane pod SEO. • Optymalizacja pod względem bezpieczeństwa (SQL injection etc). • Front-end powinien mieć wbudowana kompatybilność z wieloma językami => funkcja __() frameworka Symfony. • Sklep będzie używał systemu podobnego jak World of Warcraft (czyli gold / złoto) zamiast prawdziwej waluty. • Ogólnie funkcjonalność podobna do strony: http://www.gamespirate.com • Layout do frontenda będzie +/- taki: http://img49.imageshack.us/img49/1120/design2vervk0.jpg Back-end, panel administracyjny: admin.domena.pl • CMS o CMS powinien umożliwiać edytowanie treści w wielu językach i dla wielu stron (subdomen), ale wszystko w tej samej bazie danych i na tym samym serwerze. Za pomocą wbudowanej funkcjonalności Symfony (tablename_i18n itd.). o Zarządzanie językami (nazwa języka, dostępność). o Zarządzanie podstronami (dodawanie nowej, zmiana nazwy, subdomeny itp.) o Zarządzanie treścią (dodawanie, usuwanie, edycja). o Moduł dodawania screenshotow. o Moduł zarządzaniem Question & Answer (FAQ) i nowościami (news). Dostępność / zarządzanie kategoriami. o Zarządzanie treścią za pomocom edytora tinyMCE. o Zarządzanie produktami w sklepie i kategoriami produktów (podział pod grę (subdomene) i kategorie. • User management o Moduł wysyłania maila do użytkowników (wszystkich, wszystkich którzy posiadają konto gry x, którzy cos kupili do gry x, lub największych klientów) o Zarządzanie kontami (wyświetl, zmień, usuń albo zakaz dostępu na określony czas + powód). o Wykaz transakcji (kupienie złota za walutę + transakcje kupna produktów) i możliwość zmiany / dodawania transakcji. o Wyszukanie użytkownika. • Statystyki o Statystyki ogólne: ilość użytkowników, ilość użytkowników online, ilość graczy w każdej z gier. o Określony czas = dzisiaj, wczoraj, tydzień, miesiąc, rok. o Ilość użytkowników zarejestrowanych przez określony czas. o Ilość użytkowników zarejestrowanych w każdej z gier przez określony czas. o Ilość kupionego złota przez określony czas o Obrót sklepu jako funkcja zamiany złota na przedmioty przez określony czas. o Średnia kwota zakupu i ilość zamówień przez określony czas. o Obrót każdej z gier przez określony czas. o Graficzna reprezentacja danych. Front-end, rozne subdomeny • Wybór preferowanego języka (cookie) z listy dostępnych. • Każda subdomena powinna docelowo używać CSS, JS i layout z domyślnego katalogu, chyba ze niektóre pliki (taka sama nazwa) istnieją w specyficznym folderze samej subomeny. • Sklep: przeciąganie produktów do koszyka (tak jak demo na stronie Symfony). Podzal produktów pod gre i kategorie. Weryfikacja zamowienia za pomocą stony check-out [wyświetl zamowienie] i podania daty urodzenia. Wysylka zamowienia przez email, albo przez już gotowy skrypt (dla jednej z gier). Integracja Paypal IPN (instant payment notification) do zakupu złota za walute. • User control panel: rejestracja albo linkowanie nowych kont do konta portalowego (dla każdej gry jest potrzebne nowe subkonto) + weryfikacja przez podanie kodu wysłanego na maila, wykaz transakcji przeprowadzonych w sklepie. Zmiana danych osobowych. Wyswietlenie danych konta głównego, kont gier i postaci w grach (bazy danych już istnieją). • Rejestracja użytkownika za pomocą formularza (AJAX callback). Będzie potrzebna interakcja z baza danych użytkowników forum vBulletin żeby sprawdzić czy takie imię już istnieje. • Interakcja z dostępnymi już bazami danych żeby wyswitlic ranking graczy i status serwera (skrypty już gotowe,. dopasowanie kodu do Symfony). Sprawdz „jakosc” hasła za pomocą AJAX/PHP. Weryfikacja przez email. • Jeśli użytkownik się zaloguje, powinie zostać automatycznie zalowany do forum vBulletin. |
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 2 605 Pomógł: 96 Dołączył: 22.10.2004 Skąd: UK Ostrzeżenie: (0%)
|
Przenoszę na Poszukuję
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 24.12.2025 - 15:43 |