![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 1 Dołączył: 12.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Bry (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
Tym razem mam problem z kodowaniem znaków, które są zapisywane do pliku tekstowego. Przykład : Po otwarciu pliku edytorem tekstu zahaszowany tekst wygląda tak - dobre kodowanie (IMG:http://images32.fotosik.pl/255/b16baa8c5a9918a7.jpg) Natomiast jesli otworze go 'w locie' tzn Total Commander i F3 to wygląda to zupełnie inaczej - złe kodowanie (IMG:http://images31.fotosik.pl/256/32c9215996ccae80.jpg) Nie wie ktoś na jakie kodowanie tekstu zmienić by zadziałało ? //Ze względu na to, że forum nie obsługuje takich znaków zrobiłem screeny. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 657 Pomógł: 125 Dołączył: 29.04.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Bo ten "podglądacz" total commander'a ma tylko podstawowe kodowania.
Powiedz, jakie to kodowanie (UTF, ISO....) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 1 Dołączył: 12.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
na stronie mam ustawione utf-8
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 657 Pomógł: 125 Dołączył: 29.04.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
W tym "podglądaczu" weź otwórz menu (to tam u góry), bodajże trzecie od lewej. Tam będziesz miał "UTF-8"
Po za tym myślę, że może nie chodzi o kodowanie, tylko o inną czcionkę. Ten post edytował radex_p 18.05.2008, 10:17:10 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 1 Dołączył: 12.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ale mi nie o to chodzi.
Chodzi mi o to, że na stronie jest złe kodowanie, tzn ja mam skrypt, który haszuje dany tekst, i często w nim znajdują się tzw. krzaczki. A mam drugi skrypt, który z kolei porównuje hash usera z tym, który jest zapisany w pliku tekstowym, i mój problem polega na tym, że muszę ręcznie, kopiować hasło do pliku usera by się zalogować, ponieważ nawet gdy wpisze dobre hasło bez ręcznego skopiowania to wystakuje mi błąd złe hasło. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 657 Pomógł: 125 Dołączył: 29.04.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
O ile dobrze rozumiem:
Jeśli masz hasła w mysql, a rekordy z hasłami dodawałeś do mysql poprzez phpymyadmin to problemy z kodowaniem nieuniknione. phpmyadmina wina (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 1 Dołączył: 12.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mój problem nie ma nic związanego z sql, czyt. Tag tematu...
1 user = 1 plik tekstowy Każdy plik jest na jednego usera. Ten post edytował Przemo_ 18.05.2008, 10:28:42 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 657 Pomógł: 125 Dołączył: 29.04.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pliki z hasłami są z tym samym kodowaniem co strona i pliki skryptu?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 1 Dołączył: 12.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Z tego wynika, że nie są tego samego kodowania.
Trochę zamotałem też, ponieważ źle wytłumaczyłem jedną rzecz. Więc tak: Mam skrypt w PHP, który haszuje mi hasło danym algorytmem a nastepnie zapisuje go do pliku Imie_Nazwisko.ini Potem gracz, (san andreas multi player) już w grze loguje się wpisując /login pass. Funkcja /login w grze jest tak przerobiona, by wpisane z komendą hasło zostało tym samym algorytmem przehaszowane i porównane z tym, który znajduje się w pliku tekstowym. Jeśli ręcznie wrzucę zahaszowane hasło do pliku text. to logowanie działa, natomiast jeśli automatycznie przez skrypt PHP to już wyskakuje w grze, że złe hasło. Wszystko wskazuje na to, że jest złe kodowanie, ponieważ w zahaszowanym haśle występują różne znaki, "krzaczki". Wiem, że takie coś, co ja chcę zrobić czyli dobre kodowanie jest do wykoniania. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 657 Pomógł: 125 Dołączył: 29.04.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 1 Dołączył: 12.06.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ta funkcja nie zadziała, ponieważ nie znam kodowania, które odczytuje hasło w grze.
Skrypt, który odczytuje hasło w grze jest w języku PAWNO, a tam nic nie ma o kodowaniu... sry, że odświeżam ale może ma ktoś pomysł na to? |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 17:17 |