![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 62 Pomógł: 2 Dołączył: 29.12.2006 Skąd: Polska, gliwice Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak najprościej zrobić system, który by przechowywał informacje o czasie lotu floty lub wojska jak to jest np. w Ogame czy Plemiona. Zwracam sie tutaj do doświadczonych programistów.
THX |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 17 Pomógł: 4 Dołączył: 6.03.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie jestem jeszcze specjalnie doświadczony ale interesowałem się kiedyś tą tematyką.
IMHO powinno się stworzyć tabelę z czterema kolumnami: -id -czas wydarzenia [zapisany w czasie unix] -typ wydarzenia [atak, transport] -argumenty 'wydarzenia' - oddzielone w jakiś sposób np. znakami | lub _, może da się tutaj także użyć funkcji serialize [ale nie jestem pewien, nie zgłębiałem się w jej działanie] Przy każdym odświeżeniu strony przez gracza lub przy każdym uruchomieniu skryptu przez Cron należy sprawdzić czy są jakieś wydarzenia oczekujące na wykonanie - tzn. czas wydarzenia jest mniejszy od aktualnego czasu. Jeśli tak pobieramy typ wydarzenia oraz argumenty i przekazujemy je do odpowiedniej funkcji która obsłuży zadanie. Np. Typ wydarzenia: transport Argumenty: Marek_Marta_100 Argumenty odzielamy od siebie uzywajac funkcji explode i zapisujemy w formie tablicy. Nastepnie przekazujemy te dane do odpowiedniej funkcji transport($tablica) ktora zadba o dodanie 100 sztuk złota dla Marty i wysłanie informacji o pomyślnym transporcie dla obu graczy. Ten post edytował Firez 24.03.2008, 19:44:33 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 17:40 |