![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 419 Pomógł: 5 Dołączył: 7.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć mam pytanie zastanawiam się co zrobić z sesją niezarejestrowanego użytkownika gdy zostanie przekierowany do panelu przelewy24 oraz co zrobić jeśli uzytkownik nie zapłaci.
1. Czy wysłać użytkownikowi na maila podczas zgłaszania transakcji urla proadzącego do płatności z tokenem (ważnego 15 minut) 2. Czy pozostawić sesję dopóki nie przyjdzie odpowiedź zwrotna od przelewy24 o zapłaconej transakcji ? Ten post edytował ZenekN 25.01.2018, 09:05:40 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Na pewno nie opcja nr 1. Możesz podać więcej szczegółów na temat projektu? Być może optymalne rozwiązanie będzie inne w zależności od tego co to dokładnie jest.
Ale tak na ślepo - ja wolę, gdy moje "zakupy" są w sesji po prostu i płacę kiedy chcę. Dobrze jest mieć możliwość rezygnacji z płatności, by np. dodać kolejną rzecz i przejść znów do płatności. Nie widzę powodu, dlaczego rezygnacja z płatności miała wpływać na sesję. Przykład z realnego życia: to, że w Tesco idziesz do kasy i z niej wychodzisz nie znaczy jeszcze, że zrezygnowałeś z zakupów. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 419 Pomógł: 5 Dołączył: 7.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
ok pkt1, odrzuciłem
wyświetlam niezarejestrowanemu użytkownikowi informację na stronie o niesfinalizowanej płatności |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 04:22 |