![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 23.09.2016 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Parę dni temu zacząłem pisać grę przeglądarkową. Oczywiście w celach podszkolenia się i poćwiczenia. Chcę ją zrobić jak najmniej łopatologicznie. Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy jest jakiś sposób żeby użyć jednego skryptu obliczającego różne zmienne w wielu miejscach, żeby nie robić niepotrzebnych stert nowych zmiennych i linijek kodu. Sprawa ma się tak, postać ma x pieniędzy, dla przykładu 4325637 Napisałem pewien skrypt:
Efekt jest taki (wyżej cała liczba, a niżej podzielona skryptem na części): (IMG:https://zapodaj.net/images/9bb9f36e44ccb.jpg) Powoli kończę robić zakładkę praca, w której podane są stawki wynagrodzenia, chcę żeby każda kwota była wyświetlana w sposób taki, jak powyżej Mam kilka zmiennych, dla przykładu $1reward, $2reward $3reward $4reward które później wrzucam w echo Ma ktoś pomysł albo sposób żeby robić to sprawnie, bez zbędnego powielania skryptu pod każdą z tych zmiennych? Dla przykładu wpisując tylko include w głównym kodzie Pozdrawiam |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 380 Pomógł: 1116 Dołączył: 30.08.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Stwórz funkcję która będzie zwracać np tablicę wartości tylko nie mieszaj warstwy widoku czyli wszystkie img. Przeliczenia swoją drogą, wyświetlanie danych swoją.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 01:35 |