![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 160 Pomógł: 27 Dołączył: 22.09.2008 Skąd: Tarnów Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć,
Możecie polecić mi jakiś silnik do gier 2d w JavaScript? Zależy mi na samej funkcjonalności 2d. Patrzyłem coś niecoś na melon.js oraz pulse.js, ale sam kuleję w tej tematyce więc proszę o pomoc ![]() -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 675 Pomógł: 58 Dołączył: 17.12.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
http://www.cocos2d-x.org/wiki/Cocos2d-JS
Polecam, aczkolwiek lepiej pisać gry czystym javascriptem.. przynajmniej masz pewność że wykorzystasz 100% napisanego kodu, a nie że jakaś lwia część będzie leżała nie używana w frameworku. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 160 Pomógł: 27 Dołączył: 22.09.2008 Skąd: Tarnów Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Fajne demka ma ten cocos. Zastanawiam się, ile w tym roli silnika a ile grafika
![]() Próbowałem podejść do pisania w czystym JS, ale za dużo zachodu. Bardziej stawiam na efekt, niż na własnoręczne pisanie. Dzięki ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 675 Pomógł: 58 Dołączył: 17.12.2013 Ostrzeżenie: (10%) ![]() ![]() |
Plusem cocosa jest to że jak dobrze napiszesz, to framework Ci gierce przeportuje na androida, peceta i jeszcze ios'a - musisz doczytać bo nie wiem która wersja ma ten bajer. Albo 2d-js albo ta gdzie piszesz w obiective C. Tu masz przykład gry w cocosie polskiego wydawcy: http://petsbury.pl/ <- swoją drogą, szukają programistów na potęgę.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 10:41 |