Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [HTML]Problem z wyświetlaniem szablonu allegro
exos911

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam wszystkich!

Postanowiłem samemu stowrzyć szablon aukcji na allegro. Postępowałem zgodnie z tym poradnikiem: Link . Wszystko poszło bez większych problemów. Na koniec jeszcze w edytorze tekstowym zmieniłem linki do wszystkich obrazów na lokalizację na serwerze Imageschack. Jak otworzę gotową stronę w przeglądarce to wszystko się prawidłowo wyświetla:

(IMG:http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/20/x6ch.jpg)

Niestety po wklejeniu kodu na allegro zaczynają się problemy. jeszcze w trakcie edycji w edytorze wizualnym wszystko wygląda tak jak powinno:

(IMG:http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/689/stqe.jpg)

Ale jak już zakończę edycję to na gotowej stronie aukcji wogóle nie wyświetla zawartości szablonu:

(IMG:http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/819/e39c.jpg)

Z racji tego, że jestem bardzo początkujący w HTML'u to prosiłbym o podpowiedź co może być przyczyną błędnego wyświetlania się szablonu na Allegro.

Link do kodu html:Link
Go to the top of the page
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 5)
jacobson

-----

moze trzeba poczekac zeby sie odswiezyl lub tez kod szablonu przekracza dozwolona ilosc znakow w aukcji
+Quote Post
tomi1985

-----

nie, raczej cos z html masz nie tak i css'em
+Quote Post
exos911

-----

Też wydaje mi się, że coś nie tak jest z kodem. Problem w tym, że nie mam zielonego pojęcia co.
+Quote Post
kreatiff

-----

Stawiam na to, że problem jest w tym pozycjonowaniu absolutnym obrazków.
Nie sprawdzałem tego tutoriala, który podajesz, ale piszę to szczerze i bez złośliwości - ten szablon to jest doskonały przykład jak nie powinien wyglądac kod szablonu aukcji.
To samo (a nawet lepsze, bo bardziej elastyczne) idzie osiagnąc o wiele krócej, zakodowane bardziej przejrzyście i nie będzie sprawiać problemów tego typu.