Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 84 Pomógł: 0 Dołączył: 14.10.2013 Ostrzeżenie: (0%)
|
Witam, nie wiem w jaki sposób uaktywnić funkcję żeby za pomocą klawisza strzałki do góry moje pole zwiększyło się, gdzie tu jest błąd..z góry dziękuje
|
|
|
|
![]() |
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%)
|
|
|
|
|
Post
#3
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 84 Pomógł: 0 Dołączył: 14.10.2013 Ostrzeżenie: (0%)
|
dziękuje WERDAN:-)
No ale w takim razie dlaczego to nie działa?.. Ten post edytował Mastersieciweb 7.01.2014, 13:23:47 |
|
|
|
Post
#4
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%)
|
|
|
|
|
Post
#5
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 84 Pomógł: 0 Dołączył: 14.10.2013 Ostrzeżenie: (0%)
|
a to jeszcze mam pytanko do tej funkcji, żeby po naciśnięciu klawisza już samo moje pole sie przemieszczało o zadaną wartość:
Ten post edytował Mastersieciweb 7.01.2014, 14:08:47 |
|
|
|
Post
#6
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%)
|
|
|
|
|
Post
#7
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 84 Pomógł: 0 Dołączył: 14.10.2013 Ostrzeżenie: (0%)
|
ale jaja:-) dziękuje, w razie W bede pytal dalej:-)
jeszcze pytanko mam, dlaczego nie tworzy mi ta funkcja nowego diva.. jesli warunek jest spełniony
|
|
|
|
Post
#8
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%)
|
Element utworzyłes, ale go nigdzie nie podpiąłes. (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) |
|
|
|
Post
#9
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 84 Pomógł: 0 Dołączył: 14.10.2013 Ostrzeżenie: (0%)
|
mam jeszcze pytanie:-) jeśli nacisne ponownie klawisz ta funkcja przyspieszy mi poruszanie się mojego kwadratu a jak zrobić żeby ponowne naciśnięcie nie przyspieszało jeszcze bardziej tego przemieszczania się?(IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
http://jsbin.com/IJuTecI/3/edit?html,js,output |
|
|
|
Post
#10
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%)
|
|
|
|
|
Post
#11
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 84 Pomógł: 0 Dołączył: 14.10.2013 Ostrzeżenie: (0%)
|
spojrzalbys na ten kod?:-) badziewnie pewnie wyglada,moim zadaniem bylo zrobienie takiej gierki(snake) z tym że nie wiem czy tą metodą co robie jestem w stanie taki efekt uzyskać. Pomieszałem troche tego wszystkiego, przetestuj ten problem jak możesz, ewentualnie jakieś sugestie, poprawki, co mógłbym zrobić, bo zostaje kwestia jeszcze klonowania diva, ale nie mam zielonego pojęcia jak tu to umiejscowić itp..;-)
|
|
|
|
Post
#12
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%)
|
Dobrze Ci idzie. Wyglada jak wygląda. Coś tam poprawiłem, bo jakieś błedy były (średniki, nawias). Troche dziwnie działa. Jak daje np. w prawo to idzie w prawo i do góry, bo wczesniej szedł do góry. Troche sie inaczej to robi. W grach zawsze jest loop (czyli petla która sie wykonuje np. 60x na sekunde). I to własnie w tej petli sterujemy graczem i innymi elementami. Klikając kursory ustawiamy przesuniecia X i Y, a potem w petli wykonujemy je. W petli tez należałoby zrobić zjadanie "obiektu" (ofiary). Jesli pozycja głowy weza jest taka sama jak ofiary, to ofiare usuwamy, tworzymy nowa, a weza wydłuzamy (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) . Weza najlepiej trzymac w tablicy (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) U ciebie sa 4 loopy. Sprobuj zrobić 1 loop (setInterval), a w tych 4 funkcjach tylko ustawiać przesuniecia X i Y. |
|
|
|
Post
#13
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 84 Pomógł: 0 Dołączył: 14.10.2013 Ostrzeżenie: (0%)
|
nie wiem za bardzo w jaki sposób wykorzystac tutaj petle i przypisac kierunki..
a zalozmy ze wszystko jest do przyjecia tylko zostaje kwestia dodania klonu? ktory porusza sie jak nasz div, jest taki sam i dodajemy go w momencie (nalozenia)na niebieskiego.. tylko że nie wiem w jaki sposob zapisac ze klon ma miec doklanie taka sama pozycje jak div ruch wczesniej.. nie mam pojecia.. Ten post edytował Mastersieciweb 7.01.2014, 21:24:36 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 24.12.2025 - 22:15 |