Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [CSS][HTML]ocena strony i podpowiedzi
Terrorizer

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam,

Nie bardzo wiedziałem gdzie ten temat zamieścić. Trafia on tutaj, ponieważ jest dosyć przedszkolny (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif)

Tworzę (oczywiście za darmo (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ) stronę firmową.
Jako początkujący, borykam się z różnymi problemami różnej natury.
Generalnie, mam wrażenie ,że moja strona nie wygląda nowocześnie ani trochę. Może dlatego ,że nie znam się na grafice komputerowej?
Moja strona wygląda niczym typowy dokument z worda (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Postanowiłem nie używać żadnych szablonów ani cmsów ,ponieważ pragnę tworzyć własny kod i uczyć się na miarę moich możliwości.
Postanowiłem też zrezygnować z menu, aby strona w całej swojej okazałości była pewnego rodzaju wizytówką.
Zastanawia mnie też fakt, czy powinienem użyć wielu metatagów? np starego keywords...
Moja strona ma mało treści, której nie chciałbym powtarzać nawet w metatagach, ponieważ boję się google robota (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Czy jest jakiś sposób aby sprawić ,że strona będzie wyglądała nowocześniej?
z góry dziękuję za podpowiedzi
http://gebicki.url.ph/

Ten post edytował Terrorizer 13.12.2013, 15:33:13
Go to the top of the page
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 12)
Kshyhoo

Grupa: Opiekunowie

1. Zły dział - do ocen jest odpowiedni.
2. Jakby to powiedzieć - layout nieco gówniany (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
3. Patrz w źródła stron - tam jest odpowiedź na Twoje bolączki... To co Ci się spodoba, naśladuj.
+Quote Post
Terrorizer

-----

Dział wydał mi się odpowiedni, ze względu na dużą ilość debilnych pytań (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Przeglądam kody stron, jednak wydają się one bardzo zaawansowane w porównaniu do mojego (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Ten post edytował Terrorizer 13.12.2013, 15:56:40
+Quote Post