Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> kontakt z klientem
ctom
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 321
Pomógł: 55
Dołączył: 19.04.2009

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Czy korzystacie jakiegoś softu (web aplikacji) do kontaktu z klientami podczas pracy nad projektem (np. Asana) czy raczej większość komunikacji przez maila ?

Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 12)
NetBeans
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 56
Pomógł: 4
Dołączył: 18.01.2012

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Zależy od klienta. Wiesz, dla niektórych już mail jest problemem... (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post
ctom
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 321
Pomógł: 55
Dołączył: 19.04.2009

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Cytat(NetBeans @ 14.12.2013, 14:20:18 ) *
Zależy od klienta. Wiesz, dla niektórych już mail jest problemem... (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)


no właśnie w tym jest problem, bo dla mnie Asana jest fajna (masz wszystko po ręką, powątkowane) ale wiem z doświadczenia, że ciężko "zmusić" kogoś do korzystania z danego narzędzia.

dlatego liczyłem tu na jakieś przegląd softów/aplikacji do takich kontaktów/współpracy
Go to the top of the page
+Quote Post
com
post
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 3 034
Pomógł: 366
Dołączył: 24.05.2012

Ostrzeżenie: (0%)
-----


To fakt czasem klienci bywają nie reformowalni, Asana, mail, Feng Office ... to dużo zależy od klienta (IMG:style_emoticons/default/wink.gif)
Go to the top of the page
+Quote Post
sf
post
Post #5





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1 597
Pomógł: 30
Dołączył: 19.02.2003
Skąd: Tychy

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Tutaj też jest pytanie jakie projekty są prowadzone, jak długo trwają i ile ich jest jednocześnie? Jeśli to są małe projekty to można np. z trello skorzystać, minusem mała funkcjonalność, plusem, że klient bez problemu sobie z tym poradzi.
Go to the top of the page
+Quote Post
Porter965
post
Post #6





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 3
Pomógł: 0
Dołączył: 9.06.2014

Ostrzeżenie: (10%)
X----


Jako klient wolałem maila lub nawet telefon, jednak musiałem przekonać się do panelu zarządzania - teraz nie widzę innej możliwości pracy. Musiałem być jednak "zmuszony" do tego by się przekonać
Go to the top of the page
+Quote Post
Pyton_000
post
Post #7





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 8 068
Pomógł: 1414
Dołączył: 26.10.2005

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Telefon ok, do omówienia spraw (wiadomo że łatwiej się wysłowić) potem oczywiście obowiązkowy mejl z podsumowaniem i potwierdzeniem ustaleń aby nie było nieporozumień.

Systemy do wspomagania komunikacji są o tyle dobre, że grupują wiadomości łatwiej jest coś znaleźć.
Go to the top of the page
+Quote Post
seovip
post
Post #8





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2
Pomógł: 0
Dołączył: 21.07.2014

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Polecam do instalacji na własnym serwerze komercyjne narzędzie do komunikacji z klientem Freelance Cockpit 2 (Project Management). Licencja jest naprawdę nie droga $40.

Całą komunikacje z klientem bez problemu prowadzimy za pomocą własnie tego narzędzia. Tworzymy dla niego "konto" i klient ma dostęp do opcji komunikacji z nami "support tickets". Ponadto jest opcja tworzenia "Projeku", przypisywania do danego klienta, gdzie możemy zapisywać informacje takie jak "zadania do zrobienia", wgrywać i w danym projekcie przetrzymywać dokumentacje np. word, exel, pdf, png itd., mierzyć ile czasu spędzamy nad danym projektem...itd.

Nie będę się rozpisywać co do funkcjonalności, jest naprawdę wiele! "Wygooglujcie" sobie sami. ;-)

P.S.

1. Autor skryptu udostępnia demo, warto tam zajrzeć.
2. Dopatrzyłem się jeden mankament, mianowicie język polski w skrypcie jest słabo przetłumaczony. Trzeba chwile poświecić i na własną rękę poprawić tłumaczenie.

Ten post edytował seovip 23.07.2014, 08:29:25
Go to the top of the page
+Quote Post
dixie666
post
Post #9





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1
Pomógł: 0
Dołączył: 8.12.2014

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Do komunikacji ze swoimi klientami używam aplikacji Best Redmine. Ma ona bardzo dobry system komentarzy. W każdej chwili mam dostęp do historii konwersacji, a jego obsługa nie jest trudniejsza niż obsługi zwykłej poczty e-mail. Zatem myślę, że większość klientów poradzi sobie z nim bez problemów.
Go to the top of the page
+Quote Post
Karolciaa
post
Post #10





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 2
Pomógł: 0
Dołączył: 23.12.2014

Ostrzeżenie: (10%)
X----


Tak sobie czytam, co piszecie i myślę, że mail jest ok jako np. potwierdzenie, że kontakt był, ustalenia były itd. (IMG:style_emoticons/default/Rkingsmiley.png)
Go to the top of the page
+Quote Post
Janusz1200
post
Post #11





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 110
Pomógł: 6
Dołączył: 19.12.2010
Skąd: Krzyżanowice

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ja używam http://hostedredmine.com/, a jak pracowałem dla kogoś, to jira (lepsze, ale płatne).
Go to the top of the page
+Quote Post
tomekprusik
post
Post #12





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 1
Pomógł: 0
Dołączył: 25.01.2015

Ostrzeżenie: (0%)
-----


z jednymi klientam,i poprzez redmina a z innymi normalnie mailowo, asana próbowałem, ale jakoś mnie ten soft nie powalił
Go to the top of the page
+Quote Post
rafalp
post
Post #13





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 224
Pomógł: 18
Dołączył: 4.02.2003
Skąd: Częstochowa

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Ja polecam Todois (tak da się!) oraz Asanę
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 21.09.2025 - 06:47