![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 9 Pomógł: 0 Dołączył: 18.10.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
od niedawna bawię się z NodeJS i mam taki problem mianowicie consola przeglądarki zwraca mi coś takiego Kod WebSocket connection to 'ws://node.*****.pl/socket.io/1/websocket/ejl0vdK7yG7daX-2tBjv' failed: Unexpected response code: 200 w tym consola z node js Kod info - socket.io started info - handshake authorized ejl0vdK7yG7daX-2tBjv warn - websocket connection invalid info - transport end (undefined) dla subdomeny mam ustawiony htaccesstaki Kod RewriteEngine on RewriteCond %{HTTP_HOST} ^node\.*****\.pl$ [OR] RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www\.node\.*****\.pl$ RewriteRule ^(.*)$ "http\:\/\/127\.0\.0\.1\:8080\/$1" [P,L] po stronie clienta Kod var socket; socket = io.connect("http://node.****.pl", { transports: ["websocket"]}); socket.on("connect", onSocketConnected); socket.on("disconnect", onSocketDisconnect); socket.on("new player", onNewPlayer); socket.on("move player", onMovePlayer); // i tak dalej same eventy już po stronie serwera Kod var util = require("util"), io = require("socket.io"), Player = require("./player").Player; // osobna classa trzymająca dane gracza var socket, players; function init() { players = []; npc = []; socket = io.listen(8080); socket.configure(function() { socket.set("transports", ["websocket"]); socket.set("log level", 2); }); setEventHandlers(); }; var setEventHandlers = function() { socket.sockets.on("connection", onSocketConnection); }; function onSocketConnection(client) { util.log("New player has connected: "+client.id); client.on("disconnect", onClientDisconnect); client.on("new player", onNewPlayer); client.on("move player", onMovePlayer); client.on("shoot player", onShootPlayer); client.on("say", onSayPlayer); client.on("punch", onPunchPlayer); client.on("dead player", onDeadPlayer); }; /* funkcje onClientDisconnect itp */ init(); Bardzo proszę o pomoc, nie mam pojęcia o co tutaj chodzi <b>EDIT</b> na localhoscie działa bez problemu ale na tym serwerze już nie, sprawdzałem też na porcie 8000 i bez różnicy Ten post edytował axl 25.11.2013, 16:17:04 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 354 Pomógł: 100 Dołączył: 14.11.2013 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 9 Pomógł: 0 Dołączył: 18.10.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Właśnie miałem pisać, co znalazłem ale za bardzo i tak nie wiem jak to rozwiązać to wina apacha że idzie przez mod rewrite ponieważ przez xhr-polling idzie prawidłowo wszystko działa jak należy ale niestety w tworzeniu gry xhr mnie interesuje ... wole websocket ,wydaje mi się lepszym rozwiązaniem. I właśnie przez tego mod_rewrite nie przekierowuje ws:// :/
//edit adresy ws:/ muszą działać bo przy każdej próbie połaczenia w consoli nodeJs "wywala mi" Kod info - handshake authorized ejl0vdK7yG7daX-2tBjv warn - websocket connection invalid info - transport end (undefined) i tak w kółko co każdą następna próbe połaczenia on("connection") więc adresy powinny być ok Ten post edytował axl 25.11.2013, 22:50:37 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 12:33 |