![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 109 Pomógł: 0 Dołączył: 30.07.2006 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam nastepujący problem. Tworzę obrazek przy pomocy
Wysokość obrazka jest wyliczana na podstawie ilości zdjęć, które to pobierane są z bazy. Jednocześnie do każdego zdjęcia może być dołączony napis, który może być położony nad obrazkiem, pod nim, lub na nim. Ilość zdjęć jest wyliczana poprzez archaiczną funkcję , a dopiero później pobierane są wszelkie dane w pętli while. W momencie tworzenia obrazka, nie wiem jak położony jest napis. W przypadku, gdy napis jest na obrazku, nie ma żadnego problemu. Ale gdy jest nad, lub pod muszę dodawać po kilkadziesiąt pikseli do każdego obrazka. Czy jest możliwe dynamiczne zwiększanie wymiaru Y stworzonego już obrazka? Jeśli tak, to podpowiedzcie jaką funkcją? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 36 557 Pomógł: 6315 Dołączył: 27.12.2004 ![]() |
A nie mozesz najnormalnie w swiecie najpierw przeleciec petla i wyliczyc wlasciwą wysokosc a dopiero potem zrobic druga petle ktora juz rysuje co ma rysowac?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 109 Pomógł: 0 Dołączył: 30.07.2006 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No mogę. Ale chciałem tego uniknąć, stąd moje pytanie.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 36 557 Pomógł: 6315 Dołączył: 27.12.2004 ![]() |
Czasami wlasne widzimisie nie jest najlepszym rozwiazaniem. Wydaje mi sie, ze lepszym pomyslem jest to co zaproponowalem: najpierw wyliczasz wszystko ile bedzie zajmowac, dopiero potem dzialasz majac juz wszystkie niezbedne dane.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 109 Pomógł: 0 Dołączył: 30.07.2006 Skąd: Łódź Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak zrobiłem. Thx. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 19:29 |