Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> [HTML5][Canvas] PNG vs CANVAS
Volume
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 283
Pomógł: 11
Dołączył: 11.10.2004
Skąd: 3c

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam
Zastanawiam się co jest szybsze.
Np. proste drzewo: pień z lekkim brazowym gradientem plus jednokolorowa zielona pokrywa (ksztalt chmurki) imitujaca liscie. Czy lepiej cos takiego stworzyc w pliku PNG i osadzić go w js jako obiekt czy generować-rysowac obrazek w Canvas?

Oczywiste jest, że narysowanie tego w canvas bedzie mniej ważyć, niż grafika w PNG, ale co wg was jest ostatecznie szybsze podczas np. animacji?
Go to the top of the page
+Quote Post
 
Start new topic
Odpowiedzi (1 - 1)
!*!
post
Post #2





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 4 298
Pomógł: 447
Dołączył: 16.11.2006

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Kora, liście i chmurki... Dobry towar...

Jakiej animacji?
Jeśli ma to być pojedynczy obraz, to nie ma znaczenia.
Jeśli ma być tych obrazów więcej niż 100 to masz wybór czy chcesz wspierać stare komputery (canvas jest wolniejszy bez akceleracji).
Jeśli tych obrazów ma być więcej niz 1000, to olałbym animacje canvas i zrzucił to w GIF z kompresją (chyba mniej waży niż APNG).
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
2 Użytkowników czyta ten temat (2 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 4.10.2025 - 00:00