![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 283 Pomógł: 11 Dołączył: 11.10.2004 Skąd: 3c Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Zastanawiam się co jest szybsze. Np. proste drzewo: pień z lekkim brazowym gradientem plus jednokolorowa zielona pokrywa (ksztalt chmurki) imitujaca liscie. Czy lepiej cos takiego stworzyc w pliku PNG i osadzić go w js jako obiekt czy generować-rysowac obrazek w Canvas? Oczywiste jest, że narysowanie tego w canvas bedzie mniej ważyć, niż grafika w PNG, ale co wg was jest ostatecznie szybsze podczas np. animacji? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kora, liście i chmurki... Dobry towar...
Jakiej animacji? Jeśli ma to być pojedynczy obraz, to nie ma znaczenia. Jeśli ma być tych obrazów więcej niż 100 to masz wybór czy chcesz wspierać stare komputery (canvas jest wolniejszy bez akceleracji). Jeśli tych obrazów ma być więcej niz 1000, to olałbym animacje canvas i zrzucił to w GIF z kompresją (chyba mniej waży niż APNG). |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 4.10.2025 - 00:00 |