![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 355 Pomógł: 533 Dołączył: 15.01.2010 Skąd: Bydgoszcz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nigdy nie miałem do czynienia z aplikacją która jest wielojęzykowa i musi mieć dobre (wiadomo, że na tyle dobre na ile się dla, natywnego języka nie przebije) SEO w każdym z tych krajów. Powiedzmy dla 8-10 języków. Jak to rozwiązać? Przyjmę z chęcią jakieś artykułu na ten temat w języku polskim i angielskim i przede wszystkim opis doświadczeń osób, które w przeszłości wykonywały takie aplikacje. Subdomeny na każdy kraj? Czy parametr w url? Czy ani to, ani to?
Ten post edytował Damonsson 12.12.2012, 23:17:03 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ja troszkę czytałem i patrzyłem na inne strony i częściej są tworzone subdomeny, ostatecznie jednak postawiłem na prostsze rozwiązanie domena.com/LANG (com jest uniwersalne więc lepiej to wygląda). Na pewno język musi być w linku bo gdy ktoś komu przekaże link do strony to ona musi być w jakimś określonym języku. Oprócz tego jak ktoś wejdzie bez języka to wtedy GEOIP.
Od strony SEO pewne jest że pod jednym adresem nie może być wiele różnych wersji zawartości. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 94 Pomógł: 5 Dołączył: 6.11.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 4.10.2025 - 22:13 |