Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

> Symulator w .exe - Jak edytować?
Domin23

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam mam takowy problem, ponieważ w programowaniu jestem zielony, a mam taki symulator skoków narciarskich. Otóż chciałbym wprowadzić w nim punktację na niektórych skoczniach jak, jest tam w tym wprowadzone czyli np. K120 +1,8 pkt za 1 metr ponad 120 m, -1,8 pkt za każdy metr poniżej 120 m. Jest już tak właśnie wprowadzone. Zaś na skoczniach np K64,K65,K80,K85,K99,K106,K115,K195 nie ma punktacji. Więc zwracam się z prośbą, czy ktoś umiałby mi edytować takowy plik i wprowadzić punktacje na tych wirtualnych skoczniach. Na Pw mogę wysłać link.
PS: Jeśli napisałem w złym temacie, to przenieście go do odpowiedniego, ponieważ nie za bardzo wiedziałem gdzie to napisać (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Ten post edytował Domin23 27.11.2011, 16:27:21
Go to the top of the page
+Quote Post

Start new topic
Odpowiedzi (1 - 6)
Niktoś

Ostrzeżenie: (10%)
X----

Napisz do producenta gry,żeby udostępnił Tobie kod źródłowy ,pozmieniaj algorytmy odpowiedzialne za naliczenie punktacji i skompiluj aplikacje.(IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Ps.Ingerencja w kod źródłowy bez zgody autora,to złamanie licencji lub praw autorskich.A tak poza tym nikt raczej nie będzie się bawił w poszukiwania właściwego kompilatora w którym został program skompilowany ,aby go zdekompilować.

Ten post edytował Niktoś 26.11.2011, 19:15:13
+Quote Post
Domin23

-----

To nie jest gra tylko symulator napisany przez znajomego mojego kolegi, tylko nie mam ani ja oni on z nim kontaktów, a ten plik można edytować nie jest chroniony. Tylko nie za bardzo wiem jak i jakim programem można takie coś zedytować (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Mógłby ktoś mi edytować pod moje potrzeby symulatora? Bo ja raczej nie ogarnę zbytnio o co w tym chodzi (IMG:style_emoticons/default/smile.gif)

Ten post edytował Domin23 26.11.2011, 19:20:38
+Quote Post
szmerak

-----