![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Pewnie niektórzy korzystają na swoich stronach z systemów płatności, w tym dotpay.pl, dlatego mam "mały" problemik. Otóż współpracuję z nimi ponad rok i trochę też zarabiam na Premium SMS. Dzisiaj jednak zalogowałem się i okazało się, że nie ma żadnych danych historycznych (zrealizowanych wypłat, pieniędzy z zeszłego miesiąca, które pod koniec tego miesiąca powinny wpłynąć mi na konto). I teraz pytanie, czy miał/ma ktoś podobny problem? Może to jakaś ich wewnętrzna awaria, problemy z bazą danych? Dodam, że nie dostałem kompletnie żadnej informacji - nic. Konto też nie zostało zablokowane, wszystko pięknie - tylko bez moich pieniędzy. Obecnie mam tylko zgromadzonych kilka groszaków zarobionych dzisiaj, od czasu tajemniczego zniknięcia. Z góry dziękuję za jakieś informacje. |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Admin Techniczny Grupa: Administratorzy Postów: 2 071 Pomógł: 93 Dołączył: 5.07.2005 Skąd: Olsztyn ![]() |
z tego co ja wiem to oni maja swoj wlasny helpdesk, nawet infolinie... ciezko tam zadzwonic/napisac o wyjaśnienie? sadze że zajęłoby to tyle samo jak nie mniej czasu niz pisanie tu, a odpowieź byłaby bardziej wiarygodna
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
z tego co ja wiem to oni maja swoj wlasny helpdesk, nawet infolinie... ciezko tam zadzwonic/napisac o wyjaśnienie? sadze że zajęłoby to tyle samo jak nie mniej czasu niz pisanie tu, a odpowieź byłaby bardziej wiarygodna ![]() Napisałem i czekam, mamy weekend. Dlatego chciałem się upewnić czy tylko mnie to spotkało ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 0 Pomógł: 1 Dołączył: 18.07.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
wszyscy tak maja
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 30.09.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
ja mam podobnie, skasowała mi się cała historia do dzisiejszego dnia, na szczęście mam system który robi mi automatycznie kopie zapasowe zawierające wszystkie dane jakie dotpay mi przekazuje. Myślę że to tylko awaria jednego z serwerów i za kilka dni wszystko wróci do normy. Gdy ktoś dostanie odpowiedź od dotpay to proszę o informację w temacie, ja również do nich napisałem i czekam, myślę że jutro już będę coś wiedział. Pozdrawiam Dawid |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dostałem odpowiedź. Do najpóźniej dnia jutrzejszego wszystko będzie naprawione.
Ten post edytował kilas88 19.07.2010, 14:31:32 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 3 Pomógł: 0 Dołączył: 4.11.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Podobna awaria była w październiku, oraz ostatnią którą zauważyłem od 19 grudnia. Szkoda tylko, że o wszystkim człowiek dowiaduje się od użytkowników, którzy po wysłaniu SMS'ów, wysyłają zapytania na temat braku odesłania im kodów. Powoli zaczyna to być uciążliwe (nie tyle przejściowy brak widoczności wpłat i historii rachunków, co świecenie oczami przed klientami) i zastanawiam się nad opuszczeniem Dotpay'a.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 305 Pomógł: 25 Dołączył: 27.01.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zdecydowanie też opuszczam Dotpay.pl - od ostatnich kilku dni są kłopoty z płatnościami (klient się odwraca + zerowe dochody). Poza tym brak historii co kilka dni od kilku miesięcy - żenujące. Jestem w trakcie pisania i wdrażania modułu do kilku serwisów i już nie mogę się doczekać zmiany tego badziewia - dotpay.pl.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 26.06.2025 - 02:14 |