![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 231 Pomógł: 1 Dołączył: 22.04.2007 Skąd: Rypin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
witam. mam problem.
chcialbym polaczyc sie z sieciowym programem sieciowym tworzacym pokoje.. Program nazywa sie : Peslauncher - screen : http://img398.imageshack.us/img398/9880/pesdf6.jpg Program tworzacy serwer wyglada miej wiecej tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d10bf27c9fc480f.html I glowne pytanie .. jak sie za to zabrac .. szukalem najpierw w funkcjach socket_create ... pozniej stream_context_create... i nic. Pomoze ktos.. albo chociaz nakieruje jak na to spojrzec.. :/ |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 984 Pomógł: 41 Dołączył: 16.03.2002 Skąd: Płock Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ściągnąć ethereal. Podpatrzyć jak wygląda komunikacja aplikacji z serwerem i naśladować tą komunikację przy pomocy cURL.
Jeżeli komunikacja będzie bardziej skomplikowana, tj. nagłówki będą się różnić od tych standardowych http'owych lub korzystać z UDP wtedy użyj socketów, gdzie masz możliwość większej kontroli. Ten post edytował em1X 5.10.2009, 22:55:39 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 231 Pomógł: 1 Dołączył: 22.04.2007 Skąd: Rypin Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
ok. zastosuje sie . grunt to miec podstawe zeby czegos sie chwycic (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) glownie chodzi mi o to, zeby polaczyc sie z danym pokojem i wyswietlic na stronie aktualnych graczy z launchera oraz graczy rozgrywajacych spotkania .. wtedy mial bym duze pole manewru co z nimi zrobic (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ale to juz inna bajka..
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.09.2025 - 16:37 |