![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 9 Pomógł: 0 Dołączył: 9.06.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Mam wielki kłopot po instalacji ostatnich poprawek do XP. Przy odpalaniu Serwera VERTRIGO mam następujący komunikat: "Serwer HTTP Apache nie działa poprawnie. Sprawdź, czy port na którym pracuje serwer (80) jest wolny, poprawność pilków konfiguracyjnych oraz ustawienia firewalla." Czy ma ktoś jakiś pomysł jak to poprawić, sprawdzić czy ten port jest wolny albo co zrobić żeby zadziałało?(IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/questionmark.gif) sprawa jest dość pilna |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 243 Pomógł: 22 Dołączył: 1.06.2009 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Z tego co kojarzę to VERTRIGO jest podobny do Wampa więc powinien mieć panel w którym przetestujesz sobie dostępność portu 80. Mogę się mylić bo nie jestem pewny;) Na pewno Wamp posiada takie coś.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 9 Pomógł: 0 Dołączył: 9.06.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
niestety w tutaj nie ma czegos takiego (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/sad.gif)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 243 Pomógł: 22 Dołączył: 1.06.2009 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Na razie co mi przychodzi do głowy to zainstaluj sobie Wampa i sprawdź co Ci zajmuje port. Jak już usuniesz przyczynę to będziesz mógł zainstalować to czego używasz.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 8 989 Pomógł: 1550 Dołączył: 8.08.2008 Skąd: Słupsk/Gdańsk ![]() |
A ja się zapytam czy masz włączonego skype? Jeżeli tak to Narzędzia -> opcje -> zaawansowanę -> połączenie i odznacz checkbox o użyciu portu 80 bla bla i OK
Jeżeli to nie to spróbowałbym reinstalacji. Ten post edytował wookieb 22.07.2009, 09:57:00 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 359 Pomógł: 12 Dołączył: 16.01.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A ja się zapytam czy masz włączonego skype? Jeżeli tak to Narzędzia -> opcje -> zaawansowanę -> połączenie i odznacz checkbox o użyciu portu 80 bla bla i OK Jeżeli to nie to spróbowałbym reinstalacji. Dobre rozwiązanie wookieb, ale u mnie wychodzi także przełączenie Skypa na niepodłączony, włączenie serwera i zmiana statusu w Skypie na dostępny. Ja używam webserva ale może i na innych paczkach podziała. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 9 Pomógł: 0 Dołączył: 9.06.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dziękuję wszystkim z pomoc.
Problem był w servisie SMTP który zainstalowałem wcześniej, a który doinstalował jakieś badziewie które zblokowało port. Po odinstalowaniu wszystko jest ok Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 24.08.2025 - 17:48 |