![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 330 Pomógł: 0 Dołączył: 25.01.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
zastanawiam się jak bardzo obciąży serwer i bazę danych tym że będę budować linki w sklepie internetowym w ten sposób
/nazwa_kategori/nazwa_podkategorii/nazwa_pod_podkategorii/nazwa_produktu_ktora_moze_byc_czasem_dluga czyli wogole nie uzywam id produktu czy kategori, a tylko nazwy, zawsze musze wyszukać produkt w bazie danych po nawie. Wiem ze zazwyczaj robi sie tak /nazwa_kategori-11/, zastanawiam sie czy dodwanie cyferki jest konieczne |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 590 Pomógł: 185 Dołączył: 19.04.2006 Skąd: Gdańsk Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak to się narobisz, a nic nie osiągniesz. Takie linki:
odzież/obuwie/inne/product-pol-glany-STEEL-USBLACK-20-dziurek-adadis.html To nic dobrego. Zasady powinny być takie: - na początku linku słowa kluczowe, na które pozycjonujesz stronę - te pobierasz losowo z listy słów kluczowych - jako pierwsze słowo, na którym najbardziej Ci zależy - później słowa opisujące dany produkt - te generujesz prosto z opisu produktu - na końcu identyfikatory - dla szybkiego i optymalneog działania serwisu Cyli np tak: glany-czarne-mroczne-wypasione-fajne,18815,1390.html Ludzie raczej będą wpisywali "glany" albo "czarne glany" "mhrotchne glany" itp. niż markę czy nazwę rodzajową. Nazwę rodzajową (steel usblack) umieszczajmy w opisie produktu na jego podstronie - jest to fraza typowo niszowa, więc i tak będziemy w top5 na tą frazę (jeśli oczywiście sklep będzie prawidłowo wypozycjonowany), a moc słów kluczowych w adresie wykorzystajmy dla fraz konkurencyjnych. Po co generować unikalną nazwę i po niej szukać, jak jest w tym celu pole ID - szybkie, unikalne, proste... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 10:10 |