Odliczanie na stronie - Daily Counter - FlipClock.js, Problem z zablokowaniem ponownego odliczania licznika |
Odliczanie na stronie - Daily Counter - FlipClock.js, Problem z zablokowaniem ponownego odliczania licznika |
9.07.2015, 14:30:34
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 9.07.2015 Ostrzeżenie: (0%) |
Witam wszystkich serdecznie,
Mam nadzieję, że problem jest banalny ponieważ jestem kompletnie zielony w JavaSkrypcie albo wręcz niewykonalny bo mylę się od początku ;( Przechodzę do rzeczy. Chciałem na stronie www umieścić jakiś fajny zegar (w formie odliczania dni godzin i minut do końca pewnego zdarzenia. Znalazłem na stronie http://flipclockjs.com/ ciekawy w stylu takiego "peronowego zegara" ;-) Osoba obeznana technicznie osadziła to na stronie i obecnie nie mam z nią kontaktu a niestety jest pewien problem. [Daily Counter] Ustawiłem czas na 7 dni odliczania... działa to fajnie tylko że za KAŻDYM razem po odświeżeniu strony odlicza te 7 dni od POCZĄTKU. Niestety zamysł był taki, że licznik powinien odliczać dni do zdarzenia a nie resetować odliczany czas...;-( Czy można to w jakiś sposób zablokować ? Byłbym bardzo wdzięczny za zasugerowanie rozwiązania od osób bardziej obeznanych w programowaniu. ========================= Kod <script type="text/javascript">
var clock; $(document).ready(function() { var clock; clock = $('.clock').FlipClock({ clockFace: 'DailyCounter', autoStart: false, callbacks: { stop: function() { $('.message').html('The clock has stopped!') } } }); clock.setTime(604800); clock.setCountdown(true); clock.start(); }); </script> |
|
|
9.07.2015, 14:48:13
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 375 Pomógł: 1116 Dołączył: 30.08.2006 Ostrzeżenie: (0%) |
setTime() zawiera zapisany na sztywno czas 7 dni. Musisz w jakiś sposób pobierać czas do końca wydarzenia i tam ustawiać.
-------------------- |
|
|
9.07.2015, 14:52:15
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 75 Pomógł: 20 Dołączył: 13.02.2015 Ostrzeżenie: (0%) |
|
|
|
1.10.2016, 13:15:16
|