![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 83 Pomógł: 0 Dołączył: 19.01.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Niedługo planuję wziąć się za pisanie gry MMOPRG. Zastanawia mnie tylko w jaki sposób użyć CRON -a ? Czy ktoś pokazałby mi jakiś przykładowy kod ? Bo w internecie nie znalazłem żadnego przykładowego zastosowania. Zastanawia mnie też, czy gra MMORPG musi być pisana kodem obiektowym - osobiście wolę tradycyjny kod, bo wszystko jest czytelne i przejrzyste, a kod obiektowy mimo, że mało zajmuje to portafi sporo namieszać i działać niepoprawnie w niektórych wersjach php |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 698 Pomógł: 3 Dołączył: 28.03.2004 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
W jaki sposób użyć crona? Poczytaj dokumentację... Dodajesz do listy zadań skrypt, który ma być uruchamiany w określonych odstępach czasu.
Nic nie musi być pisane obiektowo, kiedy programowanie obiektowe zaczynało się rozwijać, niektóre kompilatory tłumaczyły najpierw kod obiektowy na proceduralny, a potem dokonywały właściwej kompilacji. Sama metodologia ma służyć poprawieniu czytelności kodu. Kod obiektowy zazwyczaj jest obszerniejszy i wolniejszy, co jest wynagrodzone czytelnością projektu. Kwestia tylko umiejętności programisty... Obiekty źle działają w niektórych wersjach php? Jeżeli masz na myśli błędy w starych wersjach php, które zostały załatane w nowszych wydaniach, to zawsze się zdarza... Co nie zmienia faktu, że programowanie obiektowe można osądzać po tym, że programiści popełnili błąd przy implementacji funkcji języka. W tej chwili wydaje ci się, że kod proceduralny będzie lepszy, ale ilość problemów będzie rosła lawinowo wraz z przyrostem ilości kodu. Czas zweryfikuje twoją opinię... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 25.08.2025 - 05:45 |