Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> Moja strona w google.pl
tomal85

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam założyłem stronę internetową http://suknieslubne-kopycinska.prv.pl/ ,problem polega na tym że jestem początkujący i nie wiem jak zrobić żeby po wpisaniu słów kluczowych strona pokazała się w wyszukiwarce Google, teraz nawet po wpisaniu nazwy strony w Google nie ma rezultatów tak jakby nie istniała. Proszę o pomoc jak to zrobić.
Go to the top of the page
+Quote Post
ctom

-----

primo: raczej tutaj szukaj jak to zrobić

secondo: czy naprawdę firmy nie stać na normalny hosting i domenę (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) pomijam wygląd strony bo to kwestia gustu (a o gustach się nie dyskutuje )
+Quote Post
tomal85

-----

Cytat(ctom @ 14.12.2013, 14:10:28 ) *
secondo: czy naprawdę firmy nie stać na normalny hosting i domenę (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif)

odpowiedz : w innym przypadku nie bylaby na prv (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

Cytat(ctom @ 14.12.2013, 14:10:28 ) *
pomijam wygląd strony bo to kwestia gustu (a o gustach się nie dyskutuje )

czyli według twojej opini strona wyglada tragicznie (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) podziel się ja dopiero zaczynam . pozdr.
+Quote Post
ctom

-----

Cytat(tomal85 @ 14.12.2013, 16:31:55 ) *
odpowiedz : w innym przypadku nie bylaby na prv (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)

dawno żona kupowała tego typu asortyment - ale marże chyba tak nie spadły by 10 zł miesięcznie wpływało aż tak na koszty

Cytat(tomal85 @ 14.12.2013, 16:31:55 ) *
czyli według twojej opini strona wyglada tragicznie (IMG:style_emoticons/default/questionmark.gif) podziel się ja dopiero zaczynam . pozdr.

to TYLKO moja opinia :
- czarno-białe zdjęcia na froncie jest OK , ale chyba przez to otocznie i ten TOP całość kojarzy mi się z zakładem pogrzebowym.
- nie zauważyłeś, że zdjęcie w tel się nie jest odpowiednie to tego ?