![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 Pomógł: 0 Dołączył: 7.05.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Mam w pewnym języku programowania (lua) coś takiego:
exports.sql:query_free( "INSERT INTO wcf1_user (username,salt,password) VALUES ('%s', '%s', SHA1(CONCAT('%s', SHA1(CONCAT('%s', '" .. sha1( password ) .. "')))))", username, salt, salt, salt ) Jest to w serwerze w grze, chce łącząc się bazą mysql serwera zalogować się na stronie do swojego konta, ale nie wiem jak to zrobić gdyż w skryptach serwerze hasło jest zakodowane w powyższy sposób. Ma ktoś jakiś pomysł? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 516 Pomógł: 63 Dołączył: 27.08.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
któryś raz to czytam i mam poważny problem ze zrozumieniem o co Ci chodzi
Cytat chce łącząc się bazą mysql serwera zalogować się na stronie do swojego konta, ale nie wiem jak to zrobić gdyż w skryptach serwerze hasło jest zakodowane w powyższy sposób zakładam, że masz tam jakiś silnik gry, który korzysta z mysql. Ty chesz zrobić stronę internetową z której to chcesz umożliwić dla graczy logowanie się do swojego konta. Problem z kodowaniem hasła wynika stąd, że nie wiesz jak zrobić formularz logowaniu w którym musisz porównać hasło - które jest zakodowane przez skrypt który pokazałeś ? jeśli tak to podpowiem, że musisz przełożyć ten sam skrypt hashujący na php. Jeśli w php uda Ci się uzyskać taki sam hash, to wtedy bez problemu porównasz hasła w formularzu logowania Ten post edytował gitbejbe 9.09.2013, 13:46:12 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 5.10.2025 - 11:03 |