![]() ![]() |
Post
#1
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 616 Pomógł: 12 Dołączył: 16.07.2006 Skąd: : getCity ( ); Ostrzeżenie: (0%)
|
jak w temacie, wypowiadajcie się jakie funkcje powinny się znaleźć oraz czego wam brakuje w już istniejących
|
|
|
|
Post
#2
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 2 707 Pomógł: 290 Dołączył: 16.12.2008 Skąd: Śląsk Ostrzeżenie: (0%)
|
CRM powinien być modułowy tak aby go dostosować do potrzeb firmy i tyle.
Co firma to inne wymagania. |
|
|
|
Post
#3
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 4 298 Pomógł: 447 Dołączył: 16.11.2006 Ostrzeżenie: (0%)
|
Cytat co powinien zawierać crm? Powinien zawierać opis, czym jest CRM. To bardzo ważne i kluczowe. Miałem klienta który twierdził że chce CRM na swojej witrynie, jak się okazało chodziło mu o widget czatu gg. |
|
|
|
Post
#4
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 348 Pomógł: 26 Dołączył: 8.10.2008 Skąd: Lublin Ostrzeżenie: (0%)
|
CRM to już nie tylko 'Customer Relationship Management' a jego definicji wciąż przybywa.
Jak napisano wyżej powinien być modułowy i zazwyczaj (w sumie z innym przypadkiem się nie spotkałem) CRM słóży do zarządzania klientami, zamówieniami, pracownikami, towarami, kalendarzem. CRM sam tworzy relacje pomiędzy modułami (np. klient_zamówienie) itd. CRM sam buduje wszystkie widoki i wyszukiwarki itd. Przynajmniej te CRMY na których pracowałem (polecam SugarCRM) i ten który sam stworzyłem. edit. pytałeś o funkcje jakie powinny być w CRM'ach. Ja pracowałem na SugarCRM i nie weim czy w ten zmodyfikowany MVC dałoby się jeszcze cokolwiek wepchnąć. On pochłania nawet Zenda. Spory minus, że te komercyjne są dość trudne w nauce. Ten post edytował Adi32 23.08.2013, 07:48:49 |
|
|
|
Post
#5
|
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 195 Pomógł: 14 Dołączył: 12.01.2006 Skąd: Gotham City Ostrzeżenie: (0%)
|
Crm to strategia firmy która jest zorientowana na klienta i zwiększnie jego pozytywnych doświadczeń. Aplikacja crm może wspierać wąski lub szeroki zakres procesow w tej dziedzinie.
Do najważniejszych ( nie bede sie rozdrabniał ) należy wspomaganie procesu sprzedaży, przeprowadzania kampani marketingowych, segmentowanie klientów i tworzenie ich profili, określanie wartości klienta, prognozowanie przyszłej sprzedaży itp itd. Crm dzieli się na ogół na operacyjny ( styk z klientem ) i analityczny ( wykorzystywanie zbiorów danych o klientach do analizy wyników firmy i udoskanalania procesów, podejmowania decyzji ) Crm relacje z klientami - Jill Dyche Książka z 2000 roku ale i tak bardzo aktualna. Każdy kto ma cokolwiek wspólnego z Crm powinien przeczytać tą książke. Ten post edytował emp 23.08.2013, 15:06:48 |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Aktualny czas: 23.12.2025 - 22:45 |