![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 162 Pomógł: 12 Dołączył: 20.12.2009 Skąd: Siedlce Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Chciałbym utrudnić tworzenie bota do mojej gry na poziomie przesyłanych informacji między klientem a serwerem.
Z tego co wiem muszę skorzystać z kryptografii asymetrycznej, klucz public w js(jak i w kliencie desktopowym) oraz prywatny po stronie php. Z jakich funkcji skorzystać? Czy istnieją gotowe klasy do tych zadań? Na ile może to spowolnić serwer? Czy jest w ogóle sens tworzyć taki "ficzer"? Z góry dziękuję za odpowiedzi. aaa, dobrze by było gdyby można było generować nowy klucz publiczny co 24h przy niezmienionym prywatnym (system ElGamal(?)) Ten post edytował foxbond 1.03.2013, 20:22:04 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 29 Pomógł: 2 Dołączył: 27.02.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Tak sobie myślę, że jeśli to jest js + html, to ciężko będzie jakkolwiek przeciwdziałać zrobieniu bota. W końcu w najprostszym możliwym przypadku używasz np. takiego selenium i pozamiatane. Dodatkowo skoro informacje są szyfrowane na komputerze klienckim, to ten klient zawsze będzie mieć najpierw dostęp do danych niezaszyfrowanych, a więc może je modyfikować przed uderzeniem w algorytmy szyfrujące.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 14.08.2025 - 09:45 |