![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 365 Pomógł: 8 Dołączył: 16.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam
Na stronie http://www.teraguru.ru/glyphcalc.html#ar60...000000000000000 możecie zobaczyć kalkulator skilli. Na jakiej zasadzie poszczególne wartości są zapisywane w linku? Znacie jakieś lepsze sposoby, by zrealizować takie zadanie? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 106 Pomógł: 18 Dołączył: 11.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Poprzez document.location.hash jest to najlepszy sposób bo potem można taki link wstawić na forum i każdy będzie mógł odtworzyć, każda inna manipulacja linkiem powoduje przeładowanie strony.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 365 Pomógł: 8 Dołączył: 16.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie do końca o to mi chodzi.
Chodzi mi o to jak te poszczególne punkty są dodawane, a nie jak są zapisywane w linku. Na pewno nie jest tak, żę każdy skill ma swoją pozycję wśród tych liczb tylko jakoś inaczej. I właśnie liczę, że powiecie mi jak (IMG:style_emoticons/default/wink.gif) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 1 Dołączył: 14.05.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Na pierwszy rzut oka wydaje mi się, że jest to oparte o system zapisu binarnego: 0 -false, 1 - true.
Biorąc pod uwagę poniższe fragmenty linku: glyphcalc.html#sr60:000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000 (brak zaznaczonych skili) glyphcalc.html#sr60:100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000 (zaznaczony skill pierwszy) glyphcalc.html#sr60:100010000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000000 (zaznaczony skill piąty) Możemy domyślać się, że po '#sr60:' występuje ilość cyfr (początkowo zer) równa ilości skili dla danej klasy (w tym przypadku sorcerer). Każdy skill ma określoną pozycję w tym łańcuchu. Gdy jest zaznaczony skill to na odpowiedniej pozycji jest ustawiana wartość 1 (true), a po odznaczeniu skila wartość jest ponownie zamieniana na 0 (false). Zwróć uwagę na to że jak klikniesz w pierwszego skila, to w urlu zmienia Ci się pierwsze 0 na 1. Zaznaczając 5 skila zmienia Ci się 0 w 1 na piątej pozycji, etc. :-) Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 365 Pomógł: 8 Dołączył: 16.12.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Niestety tak nie, jest. Żeby się o tym przekonać wystarczy iść "od tyłu" czyli od ostatnich elementów - kiedy zaznaczymy 3 lub 4 ostatnie to widać, że jest to trochę inaczej
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 10 Pomógł: 1 Dołączył: 14.05.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie wiem co tam jest Twoim zdaniem nie tak. Istnieje tam pewna zależność (powiązanie) między niektórymi skilami, polegająca na tym, że nie mogą być np jednocześnie wybrane wszystkie skile z jednej kategorii. Nic innego tam nie widzę.
Przykład: glyphcalc.html#sr60:000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000000000111 (zaznaczone 3 ostatnie rangi) glyphcalc.html#sr60:000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 0000000010111011 (zaznaczone od końca (pierwsza, druga, czwartą (powiązana jest z trzecia dlatego nie mogą być zaznaczone na raz), piąta, szósta, ósma (powiązana z siódmą). Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 11.10.2025 - 04:46 |