![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 35 Pomógł: 0 Dołączył: 20.10.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
Jestem w trakcie pisania silniku do gry via www. Obecnie jestem przy mechanizmie budowania. Chciałbym, żeby budowanie (mam na myśli skrypt) było podobne do plemiona.pl Wie ktoś jak to jest tam zrobione ? Męczę się nad tym już ileś czasu. Sam nie mogę do tego dojść... |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 729 Pomógł: 346 Dołączył: 4.04.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ale co chcesz osiągnąć, że buduję się co ileś minut jakaś część? Tworzysz po prostu odpowiedni skrypt przeliczający i wrzucasz go do crona, a dane poszczególnych budów trzymasz w bazie.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 35 Pomógł: 0 Dołączył: 20.10.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wyjaśnię dokładniej:
Jest kolejka budowania, w której mogą się znajdować maksymalnie dwie zlecone budowy. I teraz pokazuje się odliczanie (to już inna bajka (IMG:style_emoticons/default/tongue.gif) ) i jak dojdzie do 0 to budynek się buduje, tzn. w jest zmieniony rekord w bazie. I teraz automatycznie zaczyna się budować budynek, który jest w kolejce. I tak samo... A Cron to jest zły pomysł. No bo co ? Miałby się co sekundę wykonywać jakiś skrypt ? To by tak przeciążyło serwer... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 362 Pomógł: 714 Dołączył: 12.02.2009 Skąd: Jak się położę tak leżę :D ![]() |
Cron w takim wypadku to głupota, bo zajedziesz serwer. Takie coś robi się najczęściej jako ustawienie rekordu ze znacznikami czasowymi startu/końca budowy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 14.09.2025 - 17:07 |