![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 73 Pomógł: 4 Dołączył: 13.01.2004 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
chcę przenieść dziesiątki pól tinyint przechowujące różnego rodzaju ustawienia graczy (0,1) do jednego pola int, nie specjalnie zależy mi na czytelności, ani na przeszukiwaniu wg tych pól więc to nie problem
problem mam ze zmianą jednego bitu przy przestawianiu jakiejś opcji
zmienia z 1 na 0 dany bit
zmienia z 0 na 1 a jak ustawić by zależnie od zapisanego w bazie obracał go jednym i tym samym zapytaniem...? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 15 467 Pomógł: 1451 Dołączył: 25.04.2005 Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 73 Pomógł: 4 Dołączył: 13.01.2004 Skąd: Bielsko-Biała Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
człowiek chce coś uproscic a tu zawsze cos sie $!#$! (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif)
w teorii "~" - bitwise not - powinno załatwić sprawę no ale zwraca błąd niestety;/
dzięki za link - dałem takie coś, działa poprawnie, powinienem cos tu zmienic czy jest wszystko ok? (dopiero raczkuje jeśli chodzi o operatory bitowe i bardziej skomplikowane zapytania - a chce to wrzucic na serwer odrazu (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 15 467 Pomógł: 1451 Dołączył: 25.04.2005 Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów ![]() |
A co tu zmieniać? (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg) Więcej tu nie zmienisz, jeśli działa, to działa. (IMG:style_emoticons/default/winksmiley.jpg)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 855 Pomógł: 145 Dołączył: 17.07.2008 Skąd: High Memory Area Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 3.10.2025 - 01:30 |