![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 81 Pomógł: 2 Dołączył: 28.03.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam serdecznie,
Chciałbym tym tematem rozpocząć małą dyskusję na temat rozwiązań oraz użycia konkretnego oprogramowania, które ma na celu ułatwianie kontaktu z klientem. Mam tutaj na myśli oczywiście pocztę elektroniczną, śledzenie korespondencji z klientem itd. Poza samą funkcjonalnością taki system musi spełniać jeszcze warunki usability od wewnątrz firmy aby był praktyczny w użyciu. Moje pytanie jest następujące: Jakie rozwiązania proponujecie? Jakiego konkretnie oprogramowanie używacie? Jakiego oprogramowania używają duże firmy z doświadczeniem? Czy płatne oprogramowanie przewyższa darmowe czy też nie? Prosiłbym o umieszczenie informacji w wypowiedzi czy system znany jest od wewnątrz i był używany w realnej sytuacji w firmie czy jest to opinia bardziej teoretyczna. Ten post edytował Kabraxis 13.06.2009, 18:39:21 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Moderatorzy Postów: 15 467 Pomógł: 1451 Dołączył: 25.04.2005 Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów ![]() |
Cytat Jakiego oprogramowania używają duże firmy z doświadczeniem Cerberus Helpdesk Cytat Czy płatne oprogramowanie przewyższa darmowe czy też nie? W większości tak. A już na pewno opcją pomocy technicznej. -------------------- ![]() ZCE :: Pisząc PW załączaj LINK DO TEMATU i TYLKO w sprawach moderacji :: jakiś błąd - a TREŚĆ BŁĘDU? :: nie ponaglaj z odpowiedzią via PW! |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 81 Pomógł: 2 Dołączył: 28.03.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Miałem nadzieję, że wątek troszkę się rozkręci ale dziękuję za informacje. Przyjrzałem się możliwością oferowanym przez Cerberus Helpdesk.
W tym momencie jednak stoję przed decyzją, która być może zaważy na najbliższe lata w kontakcie z klientami, a taki zaawansowany CRM jednak zdecydowanie nie jest potrzebny i nawet może kiepsko by się sprawdzał dla małej firmy. Dlatego też kontynuuję wątek. Muszę wybrać pomiędzy podpięciem CRM do sklepów, a rozwinięciem już istniejącej klasy obsługującej e-maile. Potrzebuję systemu, który będzie zarazem klasą do wysyłania e-maili zdalnie. Co przez to rozumiem: - klient składa zamówienie, skrypt wywołuje system CRM i przekazuje mu treść wiadomości, wiadomość jest wysyłana do klienta _poprzez system CRM_ i jeżeli na nią odpowie od razu można zobaczyć kontynuację wątku. - Widoczność poprzedniej korespondencji z klientem oraz ewentualne adnotacje i notatki. - Możliwość wysyłania e-maili hurtowo (również z załącznikami) w formacie tekstowym oraz html. - Możliwość wstawiania w treść często powtarzających się (wcześniej zdefiniowanych) odpowiedzi. - usability - najlepiej jeżeli będzie to system darmowy ponieważ potrzebuję głównie powyższych opcji bez żadnych wodotrysków. Będę wdzięczny za rekomendację takiego systemu CRM. Pozwoli mi to zaoszczędzić dużo czasu na szukanie i testowanie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 04:59 |