Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> System zarządzania mailami w firmie (CRM), komercyjny i niekomercyjny
Kabraxis
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 81
Pomógł: 2
Dołączył: 28.03.2003

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Witam serdecznie,

Chciałbym tym tematem rozpocząć małą dyskusję na temat rozwiązań oraz użycia konkretnego oprogramowania, które ma na celu ułatwianie kontaktu z klientem. Mam tutaj na myśli oczywiście pocztę elektroniczną, śledzenie korespondencji z klientem itd. Poza samą funkcjonalnością taki system musi spełniać jeszcze warunki usability od wewnątrz firmy aby był praktyczny w użyciu.

Moje pytanie jest następujące: Jakie rozwiązania proponujecie? Jakiego konkretnie oprogramowanie używacie? Jakiego oprogramowania używają duże firmy z doświadczeniem? Czy płatne oprogramowanie przewyższa darmowe czy też nie? Prosiłbym o umieszczenie informacji w wypowiedzi czy system znany jest od wewnątrz i był używany w realnej sytuacji w firmie czy jest to opinia bardziej teoretyczna.

Ten post edytował Kabraxis 13.06.2009, 18:39:21
Go to the top of the page
+Quote Post
erix
post
Post #2





Grupa: Moderatorzy
Postów: 15 467
Pomógł: 1451
Dołączył: 25.04.2005
Skąd: Szczebrzeszyn/Rzeszów




Cytat
Jakiego oprogramowania używają duże firmy z doświadczeniem

Cerberus Helpdesk

Cytat
Czy płatne oprogramowanie przewyższa darmowe czy też nie?

W większości tak. A już na pewno opcją pomocy technicznej.


--------------------

ZCE :: Pisząc PW załączaj LINK DO TEMATU i TYLKO w sprawach moderacji :: jakiś błąd - a TREŚĆ BŁĘDU? :: nie ponaglaj z odpowiedzią via PW!
Go to the top of the page
+Quote Post
Kabraxis
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 81
Pomógł: 2
Dołączył: 28.03.2003

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Miałem nadzieję, że wątek troszkę się rozkręci ale dziękuję za informacje. Przyjrzałem się możliwością oferowanym przez Cerberus Helpdesk.

W tym momencie jednak stoję przed decyzją, która być może zaważy na najbliższe lata w kontakcie z klientami, a taki zaawansowany CRM jednak zdecydowanie nie jest potrzebny i nawet może kiepsko by się sprawdzał dla małej firmy. Dlatego też kontynuuję wątek. Muszę wybrać pomiędzy podpięciem CRM do sklepów, a rozwinięciem już istniejącej klasy obsługującej e-maile.

Potrzebuję systemu, który będzie zarazem klasą do wysyłania e-maili zdalnie. Co przez to rozumiem:
- klient składa zamówienie, skrypt wywołuje system CRM i przekazuje mu treść wiadomości, wiadomość jest wysyłana do klienta _poprzez system CRM_ i jeżeli na nią odpowie od razu można zobaczyć kontynuację wątku.
- Widoczność poprzedniej korespondencji z klientem oraz ewentualne adnotacje i notatki.
- Możliwość wysyłania e-maili hurtowo (również z załącznikami) w formacie tekstowym oraz html.
- Możliwość wstawiania w treść często powtarzających się (wcześniej zdefiniowanych) odpowiedzi.
- usability
- najlepiej jeżeli będzie to system darmowy ponieważ potrzebuję głównie powyższych opcji bez żadnych wodotrysków.

Będę wdzięczny za rekomendację takiego systemu CRM. Pozwoli mi to zaoszczędzić dużo czasu na szukanie i testowanie.
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 22.08.2025 - 04:59