Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

 
Reply to this topicStart new topic
> allegro pytanie
aleo
post
Post #1





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 137
Pomógł: 0
Dołączył: 23.08.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


witam

kupilem dwa duperele na allegro, byłem za wschodnia granica dlatego nie moglem odebrac towaru przesylka za pobraniem, dostałem dwa negatywy (laczny koszt tych przedmiotow to ok 150 pln) czy moge miec jeszcze jakies problemy z allegro oprócz tych negatywów, za towar nie zaplacilem...


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
kwiateusz
post
Post #2


Admin Techniczny


Grupa: Administratorzy
Postów: 2 071
Pomógł: 93
Dołączył: 5.07.2005
Skąd: Olsztyn




jak sprzedawca zwroci sie o zwrot prowizji to chyba dostaniesz 2 ostrzezenia a za 3 jest ban jak dobrze pamiętam
Go to the top of the page
+Quote Post
aleo
post
Post #3





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 137
Pomógł: 0
Dołączył: 23.08.2008

Ostrzeżenie: (0%)
-----


no to mam bana chyba bo kiedys juz taka sytuacja mialem czyli co ban na allegro + bede musial za prowizje cos kolo 20 pln zaplacic?


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
athabus
post
Post #4





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 898
Pomógł: 48
Dołączył: 2.11.2005
Skąd: Poznań

Ostrzeżenie: (0%)
-----


A może spróbuj się dogadać z ludźmi? Zaproponuj im zwrot kasy za przesyłkę i prowizję. Wypadałoby tak zrobić, bo to Ty się nie wywiązałeś z umowy i naraziłeś ich na koszty. Pewnie jak się dogadacie to nikt nie będzie robił problemów.
Go to the top of the page
+Quote Post
Rysh
post
Post #5





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 821
Pomógł: 111
Dołączył: 11.09.2006
Skąd: Biała Podlaska

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Od jakiegoś czasu jest istnieje opcja usuwania komentarzy, za porozumieniem stron. Ale żeby do tego doszło musisz zrekompensować straty jakie ponieśli - czyli tak jak wyżej ktoś pisał, koszty przesyłki, etc.


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
frytek92
post
Post #6





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 163
Pomógł: 10
Dołączył: 9.11.2007
Skąd: Goleniów

Ostrzeżenie: (0%)
-----


Myśle ze to co najwyżej może ci grozić to zbanowanie albo dadzą tylko ostrzeżenie 3 ostrzeżenia i konto zbanowane. Ale pamiętaj ostrzeżenie od Allegro wygląda jak zwykła wiadomość od serwisu i nie pisze tam że masz ostrzeżenie. Spróbuj się jeszcze dogadać bo gościu spokojnie może cie podać bo łączna kwota zakupionych produktów przekraczała 100 zł winksmiley.jpg


--------------------
Go to the top of the page
+Quote Post
Daiquiri
post
Post #7





Grupa: Administratorzy
Postów: 1 552
Pomógł: 211
Dołączył: 7.07.2009
Skąd: NJ




Cytat(frytek92 @ 15.03.2010, 06:55:46 ) *
Spróbuj się jeszcze dogadać bo gościu spokojnie może cie podać bo łączna kwota zakupionych produktów przekraczała 100 zł winksmiley.jpg
Podać gdzie? smile.gif

Osobiście uważam, że zwykła ludzka uczciwość nakazuje zwrócić koszty poprzedniej wysyłki. Widzę, że masz aleo sporo "problemów" z allegro...
Go to the top of the page
+Quote Post
phpion
post
Post #8





Grupa: Moderatorzy
Postów: 6 072
Pomógł: 861
Dołączył: 10.12.2003
Skąd: Dąbrowa Górnicza




Ja będąc na miejscu sprzedawcy nie szedłbym na żadne ustępstwa. Po co licytowałeś? Wyjechałeś tak nagle, że nie miałeś możliwości napisać sprzedawcy "proszę się wstrzymać z wysyłką"? Mieszkasz sam na jakimś zadupiu, że nie mogłeś poprosić kogoś o odbiór przesyłki? Wybacz, ale właśnie przez takich "Allegrowiczów" dokonywanie transakcji przez Allegro może być ryzykowne. Bardzo dobrze, że przywalił ci negatywy bo były zasłużone. Pewnie liczy się z tym, że w odwecie również dostanie negatywa, ale... to już kwestia kultury osobistej i wychowania.
Go to the top of the page
+Quote Post
bogdan89
post
Post #9





Grupa: Zarejestrowani
Postów: 320
Pomógł: 36
Dołączył: 28.08.2006
Skąd: Wrocław

Ostrzeżenie: (0%)
-----


O ludzie... znów problemy z Allegro winksmiley.jpg
Ja cały czas uważam, że takie przyjazne nastawienie i chęć pozytywnego (zadowalającego obie strony) zakończenia sprawy powinno płynąć też od Sprzedającego.
Rozumiem, są tacy kupujący, którzy przeginają, ale nie popadajmy w paranoję.
Sprzedawca powinien bez emocji podchodzić do takich spraw, bo może skończyć jak Eurobank, który dzwoni po dłużnikach, straszy zabraniem całego majątku i wyzywa od nieudaczników. Każdy obsłużony klient to reklama - bez względu na to, czy transakcja została zakończona czy nie.
Czy tak ciężko jest dogadać się ze sprzedającym? Trzeba od razu walić negatywami, że "dziecko", "allegro to nie piaskownica"?
Kupujący któremu naprawdę coś wypadło i tak będzie poczuwał się do winy i odda te pieniądze i za prowizje i za przesyłkę (jeśli nastąpiła "za pobraniem"), ale co ma taki Kupujący powiedzieć jeśli od razu wyłapał negatywa z taką treścią, że też tylko wk***ić się można. Szansa na dogadanie się po takim negatywie jest już niewielka, a i zwrot poniesionych kosztów mało prawdopodobny.
Wiem, inna sprawa jest jak ktoś wyprzedaje zawartość strychu czy piwnicy i wystawia coś raz na pół roku, albo jeszcze i rzadziej. No i to już zależy tylko i wyłącznie od charakteru człowieka.
Pozostaje mi tylko życzyć Wam, żebyście nigdy nie znaleźli się w takiej zaskakującej sytuacji, gdzie coś stanęło na przeszkodzie w pomyślnym zakończeniu transakcji. Bo niestety, od razu sprawa w sądzie!! Bo Allegro to nie piaskownica przecież.
Go to the top of the page
+Quote Post
Daiquiri
post
Post #10





Grupa: Administratorzy
Postów: 1 552
Pomógł: 211
Dołączył: 7.07.2009
Skąd: NJ




Zgadzam się, że kultury i człowieczeństwa wymagać należy również od Sprzedającego. Ale co Ty byś pomyślał, gdy ktoś zamawia u Ciebie towar, Ty wysyłasz za pobraniem, a Twój szanowny klient ma Cię gdzieś? Nie kontaktuje się z Tobą, a przesyłek nie odbiera? Czekałbyś w nieskończoność? Bo czy to tak ciężko poinformować Sprzedającego o wyjeździe? W dobie XXI wieku, gdzie mamy telefonu komórkowe, Internet na wyciągnięcie ręki itd. komunikacja jest niezwykle prosta i tania. A Ty jak zwykle o Sprzedających... co powinien wg Ciebie w takim układzie nieszczęsny Sprzedawca zrobić?

Każdy obsłużony klient to reklama? Chyba nie na allegro. Tam ludzie kupują szybko i tanio. Ja bez obaw zamawiam od ludzi, którzy mają negatywy na koncie, gdy ich liczba jest stanowczo mniejsza od pozytywów. Wiem, że zawsze znajdzie się ktoś taki jak aleo (bez urazy, oczywiście) lub ktoś, kto traktuje allegro jak plac zabaw.

Zauważ też, że to nie pierwsza "przygoda" aleo z allegro.

bogdan89, być może jesteś starym "wyjadaczem" allegro, który nie ma problemów pokroju ludzi maluczkich, którzy chcą otrzymać pieniądze za wysłany towar i nie boją się wystawiać komentarzy negatywnych, gdy ktoś na nie zasłużył smile.gif. Ciekawi mnie jednak co robisz w takich sytuacjach? "Olewasz" sprawę? Czekasz wieczność na kontakt klienta? Bo uprzejmość ludzką uprzejmością, ale wszystko ma swoje granice.
Go to the top of the page
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych:

 



RSS Aktualny czas: 20.08.2025 - 08:42