![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 5 Pomógł: 0 Dołączył: 20.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wie ktoś może z was w jaki sposób zrobić ciąg potworków z warunkiem ifwin - kolejny potwór?
Przykład:
Powód edycji: [Kshyhoo]: zmiana bb-code
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 602 Pomógł: 30 Dołączył: 1.08.2007 Skąd: Nowy Sącz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Twój skrypt zawsze skończy się na linii nr 2 zawsze zostanie zwrócony pierwszy potwór. A co do twojego zapytania to wszystko zależy od tego jak masz zbudowany skrypt. Twój kod nic nam nie mówi
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 5 Pomógł: 0 Dołączył: 20.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Skrypt jest dość długi więc do wywołania ataku daję link:
https://docs.google.com/document/d/13gUlMhQ..._a8FfytoNE/edit Natomiast skrypt wywołujący potwory wygląda
A mi chodzi o to jak wywołać na jednym poziomie kilka potworków (wygramy z jednym walczymy z kolejnym i tak dalej) |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 602 Pomógł: 30 Dołączył: 1.08.2007 Skąd: Nowy Sącz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Obawiam sie, że na szybko się to nie uda. Musisz zrobić całą walkę w pętli while i dać jakiś warunek który będzie miał flagę oznaczającą stan ostatniej walki albo np życie gracza i jeśli gracz wygrał następne przejście przez warunki w pętli.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 5 Pomógł: 0 Dołączył: 20.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Obawiam sie, że na szybko się to nie uda. Musisz zrobić całą walkę w pętli while i dać jakiś warunek który będzie miał flagę oznaczającą stan ostatniej walki albo np życie gracza i jeśli gracz wygrał następne przejście przez warunki w pętli. Tego się obawiałem:/ Cóż, trzeba się zapoznać z pętlą. To znowu ja. Przejrzałem już kilka książek i poradników na ten temat, ale ciągle mam z tym problemy. Gdy wydaje mi się, że powinno działać tak nie jest - gra siada. Ma ktoś pomysł na to? Albo jak taki kod powinien wyglądać dla dwóch potworków? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 5 Pomógł: 0 Dołączył: 24.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 272 Pomógł: 28 Dołączył: 13.02.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie pisz gry na początek :-). Za mało struktur, za dużo kombinowania i matematyki. Jakiś blog, prosty portal będzie idealny :-).
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 4 069 Pomógł: 497 Dołączył: 11.05.2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie słuchaj fizzlebubble, moim pierwszym programem w php jaki napisałem była gra tekstowa typu rpg i do dziś to pozytywnie wspominam. Nawet mam gdzieś kod tego cudactwa ^^
A sam blog/system newsów to dodaj do gry jako bonus jak już uporasz się z silnikiem ;] |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 272 Pomógł: 28 Dołączył: 13.02.2011 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Kwestia podejścia do nauki. Sam zaczynałem od gry i stąd zdanie, aby nie tracić czasu na niepotrzebne kombinowanie z rozwiązaniami algorytmicznymi czy zaawansowanymi strukturami, gdy brak jakichkolwiek podstaw.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 5 Pomógł: 0 Dołączył: 20.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Silnik jest stworzony, gra działa o dziwo dobrze.
Zkładając ten temat chodziło mi o podpowiedź którą uzyskałem, komentując niedawno o pętle while - jej budowę. Dobra, dałem z tym jakoś rade. Mam jeszcze pytanie odnośnie usuwania klanu. Skrypt mam taki:
I otóż skrypt teoretycznie usuwa klan z gry bo jego założyciel z niej wyskakuje ale klan w spisie gry wisi nadal (jako pusty) tak jak w tabeli w mysql. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Zapewne to nie jedyna tabela która powinna być czyszczona
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 5 Pomógł: 0 Dołączył: 20.05.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ten skrypt wyrzuca gracza z klanu, ale klan zostaje w mysql w tabeli "guilds"
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 2.10.2025 - 00:06 |