Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Closed TopicStart new topic
> [SQLite][HTML][PHP]Skrypt automatycznie wypełniający ankiety, Prosty skrypt PHP, automatyczne wypełnianie ankiety
Ktosiek
post 26.05.2014, 18:06:04
Post #1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam

Piszę tutaj ponieważ, jeżeli chodzi o PHP jestem całkowitym nowicjuszem (jak dotąd użyłem tego języka tylko raz). Mój problem polega na tym, że stworzyłem stronkę, na której znajduje się jedynie ankieta (3 pytania, po 3 odpowiedzi a/b/c do kazdego) i nie wiem jak zautomatyzować wypełnianie ankiet, chodzi mi o taki schemat działania:

otwarcie stronki -> wypełnienie ankiety -> kliknięcie ok -> otwarcie adresu startowego stronki [ i tak w kółko ]

Mam już skrypt przekazujący wynik ankiety do bazy danych (to jest jedyny skrypt jaki napisałem, posiłkując się innym forum).

Jeżeli jest taka możliwość to bardzo proszę o pomoc w napisaniu tego skryptu.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
+Quote Post
nospor
post 26.05.2014, 21:03:18
Post #2

Grupa: Moderatorzy

BArdzo interesujące. Stworzyłeś stronę z własną ankietą i chcesz zautomatyzować jej wypełnianie..... hmmmm.... skoro to Twoja ankieta na Twojej stronie to nie mozesz poprostu wtawić do bazy od razu wartości ktore cię interesują? Po co bawić się w pseudo wypelnianie skoro to i tak bedzie oszustwo?
A czekaj, a może to jednak nie jest Twoja strona a Ty chcesz zautomatyzować wypelnianie ankiet na cudzysz stronach? To juz się wydaje bardziej prawdopodobne.

Temat zamykam. Jesli uwazasz ze moje wnioski są niesluszne, zapraszam na PW.

--------------------

"Myśl, myśl, myśl..." - Kubuś Puchatek || "Manual, manual, manual..." - Kubuś Programista
"Szukaj, szukaj, szukaj..." - Kubuś Odkrywca || "Debuguj, debuguj, debuguj..." - Kubuś Developer

Go to the top of the page
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
1 Użytkowników czyta ten temat (1 Gości i 0 Anonimowych użytkowników)
0 Zarejestrowanych: