![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 86 Pomógł: 16 Dołączył: 2.12.2009 Skąd: Płock/Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Hej wszystkim!
napisałem w Prado grę - memory (odkrywamy obrazki, jak pasują to dobrze jak nie to zakrywamy:) ) wszystko już śmiga ładnie pięknie ... no prawie wszystko. do pełni szczęścia brakuje mi jednej rzeczy. klikam i odkrywam sobie jeden obrazek, klikam po raz drugi i odkrywam drugi obrazek (w tym momencie następuje sprawdzenie czy pasuja i jezeli nie to sie zakrywają - jeżeli tak to obrazek zmieniany jest na "OK") - ale dzieje się to tak szybko, że drugi obrazek tylko śmignie i się zakrywa - a chciałbym, żeby odkryte obrazki poczekały sobie sekundę, dwie i dopiero się zakryły. obrazki to TActiveImageButton'y i mamy sobie poglądowy kodzik:
i teraz szukam, w dokumentacji i nie mogę znaleźć - potrzebny mi po tym ifie jakiś timeout, delay czy coś żeby obrazki przed ich zakryciem poczekały sobie bezczynnie jakiś czas - żeby można było je zobaczyć razem. Ktos pomoże? jakaś funkcja, metoda cokolwiek co sprawi, że obrazki pozostaną odkryte przez określony czas? za wszystkie podpowiedzi dziękuję z góry i z dołu ![]() Ten post edytował exood 18.02.2010, 10:42:39 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 20.08.2025 - 09:30 |