![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 224 Pomógł: 40 Dołączył: 6.07.2004 Skąd: Wuppertal Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
naprawdę spodobał mi sie pomysł walczących ze sobą skryptów.
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 7 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2003 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
mi też podoba się pomysł walczących skryptów, ale po co od razu takie skomplikowane problemy, na temat których pisane są rozprawy naukowe =) przecież skrypty mogą ze sobą walczyć np. w warcaby (na szachy jest za mało czasu =) )
albo mogą grać ze sobą w karty, wtedy wszystkie napisane skrypty mogłyby 'zasiąść do stołu' razem. Oczywiście gry takie jak btydż odpadają, jednak jest wiele prostszych gier, z których implementacją nie byłoby większych problemów (np. remik) To byłoby naprawdę ciekawe. |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 789 Pomógł: 41 Dołączył: 30.10.2003 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No jak tam php Battle vol.3 (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/questionmark.gif) Bo widzę, że minął miesiąc i żadnych nowych wiadomości na ten temat nie ma (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/smile.gif)
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 2 196 Pomógł: 2 Dołączył: 17.01.2004 Skąd: Sosnowiec Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jak zwykle - za dużo planowania i wszystko umarło zanim się jeszcze zdążyło porządnie rozkręcić...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Grupa: Przyjaciele php.pl Postów: 1 789 Pomógł: 41 Dołączył: 30.10.2003 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ja tam mogę się w wolnym czasie (bo aktualnie pisze coś) pobawić i napisać taką gierkę co się przenosi ścianki żeby coś tam ułożyć (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/tongue.gif) (IMG:http://forum.php.pl/style_emoticons/default/biggrin.gif)
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 86 Pomógł: 0 Dołączył: 6.08.2004 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ja z kolei jestem w trakcie pisania RPG'a, który musiałby uwzględniać komunkację z interfejsami klas tworzonych wraz z rejestracją nowych graczy.
Rzuty kostką, karta postaci - no to wszystko co jest w typowym (niekomputerowym) role-playing. Kojarzycie, no nie? Mistrz gry i te sprawy. Tylko potrzebuję jakiegoś dobrego i zaangażowanego grafika, żeby mój pomysł techniczny ujął w ciekawe obrazy, rysunki, mapy... bo bez tego RPG będzie do kitu. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.10.2025 - 23:14 |