![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 677 Pomógł: 11 Dołączył: 18.11.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
W jaki sposób zrobić poprawne odliczanie. Dodam że musi być to data pobrana z serwera, a nie z klienta. Jak narazie wykonałem to za pomocą funkcji window.setInterval co sekundę i w środku połączenie z ajaxem który przesyła wyliczony czas. Działa to ale po jakimś czasie czas na klockach (tak jak na zdjęciu) potrafi się rozjechać np. o 2 - 3 sekundy (odliczanie powinno być równe). Wyliczanie czasu jest osobno dla każdego klocka. Problem dodatkowo jest w tym że aplikacja troszeczkę spowolniła z powodu zastosowania ajaxa. na koniec window.setInterval używam abort().
Można to jakoś usprawnić, ewentualnie jakiś inne pomysły jak to rozwiązać? (IMG:http://images70.fotosik.pl/1150/5623abf2bc0df4f9gen.png) Ten post edytował Randallmaster 3.09.2015, 12:29:18 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Moderatorzy Postów: 36 557 Pomógł: 6315 Dołączył: 27.12.2004 ![]() |
A nie mozesz normalnie bez zadnego kombinowania raz pobrac czas z serwera a potem poprostu jsem leciec dalej? Myslisz ze sekundy w js są inne od sekund na serwerze?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A może zamiast co 1s. robić synchronizację co 30s
Tak jak napisał @nospor, pobranie czasu raz przy wczytaniu strony i potem tylko co jakiś czas synchronizacja. Zresztą i tak ten czas (jeśli coś z nim robisz) musi być weryfikowany po stronie serwera. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 13:29 |