Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> [PHP] Struktura aplikacji
MadMan77
post 4.03.2018, 18:08:47
Post #1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam,

Na wstępie oświadczam iż jestem początkujący dlatego też prosiłbym o wyrozumiałość i w miarę prosty język w odpowiedziach.
W internetach nie znalazłem jednoznaczniej odpowiedzi na moje pytanie dlatego zwracam się do Was.
Wszystko co do tej pory zrobiłem działa dlatego też nie dodaję kodu. Pytanie jest bardziej natury metody wędrowania danych między stronami i etyką tworzenia właśnie takich akcji.

Próbuję stworzyć pewną aplikację internetową która będzie zapisywała do bazy dane, które później będzie można odczytywać.
Stworzyłem już formularz logowania. Zrobiłem także stronę główną na której działa dodawanie danych do bazy.
Ze strony głównej formularzem metodą POST wysyłam dane do innej strony, która to dodaje dane do bazy i wraca do strony głównej. Teraz właśnie rodzi się moje pytanie : Czy powinienem tworzyć nową stronę i wysyłać tam dane czy wykonywać tą operacje na stronie głównej? Strona główna będzie takim centrum dowodzenia i będzie znajdowało się tam sporo rubryk w których będę dodawać lub odczytywać dane. Dlatego też będzie to potężny plik jeżeli wszystko będę robić w jego trzewiach.