![]() |
![]() ![]() |
![]() |
--amadeo-- |
![]()
Post
#1
|
Goście ![]() |
Pisze wlasny silnik gry przeglądarkowej.. wszystko wychodzi tak jak chce..
cały kod napisany jest strukturalnie, cachuje zapytania jakie się da, nie używam PDO. Czy jest sens pisać dalej? jest to optymalne? bo nie wiem czy nie trace czasu. chciałbym, żeby gra utrzymała sporą ilość graczy, wiem że dużo zależy od maszyny, ale im optymalniejszy kod tym mniej zasobów zużywa. |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 168 Pomógł: 126 Dołączył: 5.02.2010 Skąd: Świdnica Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Czy strukturalnie czy obiektowo, proste rzeczy można pisać strukturalnie, ale jeśli to gra, to raczej coś większego i może rzeczywiście warto zainteresować się OOP w tym przypadku.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 207 Pomógł: 44 Dołączył: 18.05.2007 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Piszesz o czym innym niż pytasz... Niestety ale dla gracza nie ma różnicy czy to PDO czy pstro... Ten problem dotyczy tylko ciebie...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 19:07 |