![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 20 Pomógł: 0 Dołączył: 6.01.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Dzień dobry,
chcę Was zapytać z jakich narzędzi mógłbym skorzystać by uzyskać spójne i jakościowe rozwiązanie na różne przeglądarki. To co już zrobiłem działa tylko pod FF i to wybiurczo, są problemy z zapisem, czasami wyświetlaniem. Rozwiązanie oparłem o <canvas>, zapis po przez JQuery i PHP. Koduje obraz z canvas base64 przez co przy dużych rysunkach otrzymuje pierdylion linijek zakodowanego obrazu. Im większy obraz tym rzadziej się wyświetla. Rozwiązanie jako-tako działa, jednak nie jest skuteczne w 100%, ba nawet nie w 90%. Rezygnuje z niego! Założenia: - możliwość swobodnego rysowania - tutaj canvas ale czy tylko? Wszystko poza flashem i innymi dziwadztwami. - zapis takowego "dzieła" w formie umożliwiającej w miare bezstratną możliwość dalszej pracy na nim. - odczyt obrazka i jego pokazanie na stronie. - odczyt i możliwość dorysowywania na nim. - ponowny zapis - możliwość wielu cyklów odczytu-zapisu bez większej straty jakości. - wiele przeglądarek - przynajmniej 4 najpopularniejsze ![]() Podpowiedzcie z jakich sensownych narzędzi mogę skorzystać by z tym ruszyć? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 578 Pomógł: 69 Dołączył: 15.04.2007 Skąd: Wrocław Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Myślę że najlepiej skorzystać z gotowego Frameworka.
W google widzę: - HTML5 Canvas Easy Paint - wPaint jQuery Paint Plugin |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.08.2025 - 02:57 |