![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 16 Pomógł: 0 Dołączył: 28.03.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Siemka. Robię właśnie skrypcik naśladujący kowala w pewnej grze. W sumie wszystko chodzi , jednak natrafiłem na dwa myki.
Chodzi mi o to , aby damage nie zapisywało się jako float, ale była zaokrąglana do integer. Nie wychodzi.
Tu chodzi o to, aby w razie niepowodzenia przedmiot( czyli obiekt) został usunięty z ekwipunku. Dzięki z góry za pomoc/ |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Opiekunowie Postów: 3 855 Pomógł: 317 Dołączył: 4.01.2005 Skąd: że ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 16 Pomógł: 0 Dołączył: 28.03.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ok, dzięki. A jak zniszczyć obiekt w funkcji?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Opiekunowie Postów: 3 855 Pomógł: 317 Dołączył: 4.01.2005 Skąd: że ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Żle się do tego zabierasz.
Obiekt Przedmiot powinien mieć zapisaną szansę na ulepszenie. Obiekt Kowal dostaje jako parametr Przedmiot i wykonuje akcje "upgrade" Ta albo zwraca true i robi magię na przedmiocie albo false. Jeśli false to kowal niszczy przedmiot i nie zwraca go Graczowi. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 16 Pomógł: 0 Dołączył: 28.03.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Przejrzy ktos kodzik i powie jak mozna by to bylo zrobic inaczej (IMG:style_emoticons/default/biggrin.gif) ? Myslalem , zeby if'y zamknac w for, albo while. Dalej jednak nie moge znalezc sposob na destruktor. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
No toć Ci napisałem jaki powinien być flow.
Poza tym masz tu poglądowo "skróconą" klasę miecza
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 22.10.2025 - 02:37 |