![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 51 Pomógł: 0 Dołączył: 9.07.2014 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Powiedzmy, że robię strategiczna grę przeglądarkową, coś a'la Plemiona, które zapewne większość zna. Nie mam pomysłu, jak zrobić ruch jednostek. Powiedzmy że gracz A wysyła jednostki na gracza B. Droga na miejsce zajmuje im np. 3 minuty, a po tym czasie następuje walka. Jak jednak zrobić, żeby działo się to bez względu na fakt, czy użytkownik jest w tej chwili online. Wysyła jednostki, wychodzi z gry, a walka następuje sama z siebie, on nie musi przy tym być.
Myślałem o cronie, ale co jeśli podróż jednostek trwa np. 2,5 minuty? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Opiekunowie Postów: 3 855 Pomógł: 317 Dołączył: 4.01.2005 Skąd: że ![]() |
Zapisujesz w bazie tylko wyliczony czas zdarzenia a użytkownikowi (po zalogowaniu) wyświetlasz tylko wynik.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 23.08.2025 - 19:59 |