![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 Pomógł: 0 Dołączył: 20.08.2017 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam,
po aktualizacji pleska na moim serwerze VPS który posiadam na OVH nie mogę zalogować się do pleska. Gdy wpisuje: adresmojejstrony.pl:8443 /lub mojeip:8443 to wyskakuje błąd o treści "ta witryna jest nieosiągalna". Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem? Fachowcy w OVH twierdzą, że wszystko jest okej a pomoc pleska odsyła mnie do OVH ponieważ to u nich mam zakupioną licencję. Chętnie zmieniłbym serwer na inny ale nie mogę wyeksportować baz danych oraz maili więc jest problem... Z góry dziekuję za każdą podpowiedź w tym temacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 8 068 Pomógł: 1414 Dołączył: 26.10.2005 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
A na porcie 8880 po http?
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 1.06.2025 - 09:28 |