![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 197 Pomógł: 24 Dołączył: 22.11.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cześć
![]() Skoro google potrafi pamiętać konkretnych użytkowników, ile razy wyświetlili stronę itp. To pytanie brzmi - czy da się jakoś wykorzystać informację typu: 1) czy użytkownik w ogóle tu wchodził (brak tej informacji = jego pierwsze wejście) 2) która to kolejna strona w danej sesji 3) ile czasu spędził na stronie Wiem że da się to teoretycznie zrobić samemu, ale jeżeli się da, to po co? ![]() Aha, żeby było jasne - chodzi mi o wykorzystanie tej informacji w ramach działania witryny a nie do przeglądania analitycsa ![]() Ten post edytował maviozo 9.11.2016, 16:12:46 |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 220 Pomógł: 18 Dołączył: 5.02.2016 Skąd: Polska Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Google analitycs lub mysql.
Czekasz na gotowe rozwiązania zamiast samemu pomyśleć. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 148 Pomógł: 14 Dołączył: 23.02.2013 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
PIWIK pozwala na zebranie tych wszystkich informacji i ich późniejsze wykorzystanie.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 1 707 Pomógł: 266 Dołączył: 3.07.2012 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pobawię się w adwokata.
Cytat(maviozo) Wiem że da się to teoretycznie zrobić samemu, ale jeżeli się da, to po co? ![]() Cytat(Niree) Czekasz na gotowe rozwiązania zamiast samemu pomyśleć. Niesprawiedliwy osąd. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 220 Pomógł: 18 Dołączył: 5.02.2016 Skąd: Polska Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 556 Pomógł: 40 Dołączył: 20.07.2012 Skąd: Warszawa Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wiem że da się to teoretycznie zrobić samemu, ale jeżeli się da, to po co? ![]() przykład wchodzi ktoś na stronę i kupuje gacie i zamiast zakończyć transakcje porzuca koszyk -> to jest ważne info dla admina że ze stroną/ceną/czymś tam jest coś nie tak, szczególnie jak taka sytuacja się powtarza często albo ktoś 16 raz wypełnia formularz -> znowu info że może coś jest niejasno opisane stosuje się takie systemy "monitoringu" by zwiększyć konwersję, są to systemy bardzo pomagające w określaniu ewentualnych niedociągnięć czy co komu tam potrzeba same wejścia i czas na stronie to w wielu przypadkach za mało by określić problem lub podnieść skuteczność Ten post edytował kayman 10.11.2016, 00:54:42 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 197 Pomógł: 24 Dołączył: 22.11.2010 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Ale się polał hejcik
![]() ![]() Chodzi mi o wykorzystanie danych analitycsa, by wyświetlić coś użytkownikowi, który (i tu scenariusze z 1 posta). A więc w żadnym razie nie chodzi mi o analizowanie przejść, konwersji itp. Tylko najprostsze sprawdzenie za pomocą np. jquery i ajaxa, czy użytkownik wg google...(scenariusze z 1 posta) - na przykład żeby mu wyświetlić komunikat po przejściu 5 stron, a potem np. 15 czy po 10 minutach. Oczywiście można to zrobić po sesji, albo po ciasteczku, ale to już umiem i pomyślałem, że może fajnie byłoby nauczyć się czegoś nowego. To oczywiście może być głupi pomysł, ale warto pytać ![]() Ten post edytował maviozo 10.11.2016, 02:58:33 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 380 Pomógł: 1116 Dołączył: 30.08.2006 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Patrzyłeś na https://developers.google.com/analytics/dev...orting/core/v4/
Bo na 100 gdzieś to będzie. Chociaż dane które potrzebujesz najłatwiej było by zapisywać po stronie twojej w sesji. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Aktualny czas: 21.08.2025 - 14:30 |