Witaj Gościu! ( Zaloguj | Rejestruj )

Forum PHP.pl

Reply to this topicStart new topic
> [JavaScript][MySQL][PHP] Skrypt testu w JS a przeniesienie wyniku do bazy danych.
Klycior
post 4.11.2015, 00:30:13
Post #1

Grupa: Zarejestrowani

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Cześć. Robię sobie na własną potrzebę mały skrypt na test online. Chciałbym podłączyć go pod bazę danych którą już posiadam abym miał wgląd do wyników danych użytkowników.
Dostęp do skryptu oczywiście nie jest anonimowy dlatego zależy mi abym wiedział kto jakie ma osiągnięcia i sam użytkownik był świadomy swoich wyników.

Skrypt testów znalazłem gdzieś w internecie - jest dość prosty co dla mnie jest sporą zaletą - z zawodu jestem diagnostą samochodowym facepalmxd.gif
Pozostałość napisałem sam - coś tam pamiętam z czasów zabawy z komputerem. Niżej zamieszczam kody które posiadam.
Prosiłbym o pomoc bo wykładam ręce, szukałem sporo i to co udało mi się wywnioskować to muszę zastosować Ajax którego nie znam kompletnie.
Wyświetlanie testu:
  1. <script src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js"></script>
  2. <script src="quiz.js"></script>
  3. <?php
  4. require 'header.php';
  5. require 'config.php';
  6. require_once 'user.class.php';
  7. $quiz = mysql_query('SELECT trescpytania, odpowiedz1, odpowiedz2, odpowiedz3, odpowiedz4, poprawna, rodzaj FROM pytania ORDER BY RAND() LIMIT 1, 50');
  8. $quiz1 = mysql_fetch_array($quiz,MYSQL_BOTH);
  9. $quiz2 = mysql_query('SELECT trescpytania, odpowiedz1, odpowiedz2, odpowiedz3, odpowiedz4, poprawna, rodzaj FROM pytania ORDER BY RAND() LIMIT 1, 50');
  10. $quiz22 = mysql_fetch_array($quiz2,MYSQL_BOTH);
  11. ?>
  12.  
  13. <script>
  14. var questions=[
  15. ['<?php echo $quiz1['trescpytania'];?>',['<?php echo $quiz1['odpowiedz1'];?>','<?php echo $quiz1['odpowiedz2'];?>','<?php echo $quiz1['odpowiedz3'];?>'],'<?php echo $quiz1['poprawna'];?>']