![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 8.02.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam, jest to mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję że nie znajduje się on w nieodpowiednim do tego miejscu, a dotyczy on skryptu zajmującego się losowaniem oraz skryptem który dałby możliwość "podglądu" losu bez marnowania go.
Sytuacja jest następująca: Na pewnej stronie został zorganizowany swego rodzaju "event" czyli wydarzenie dla graczy w celu zmotywowania ich do dalszej gry, społeczność graczy (jako że znaczna większość to osoby posiadające już swoje rodziny) wynalazła pewne zapisy w kodzie strony które pozwalają ustalić realną szansę na wylosowanie konkretnego przedmiotu (mamy ich przypuśćmy 5). Skrypt używany do losowania to JavaScript (o ile moja wiedza jest wystarczająca by to rozpoznać ). Do samego w sobie skryptu losującego nie mam dostępu, jednak mogę go uzyskać za odpowiednią prośbą skierowaną do odpowiedniej osoby z administracji (sam należę do Moderatorów). Moje pytanie tudzież problem jest taki: Czy osoby które już znalazły % wartości szansy wylosowania konkretnego przedmiotu (dla przykładu 1. 10% 2. 20% 3. 10% 4. 35% 5. 25%) to czy istnieje sposób by osoby te były w stanie "podglądnąć" co wylosują w danej chwili, a co po odświeżeniu strony? Zaznaczam że 1 los = 1 pewna wygrana. Jeśli istnieje na to jakiś sposób, to jaki i jaka jest możliwość by temu zapobiec? Wszelkie brakujące informacje dostarczę na bieżąco. PS. Jeśli temat założyłem w nieodpowiedni sposób to bardzo przepraszam. up... ? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 217 Pomógł: 40 Dołączył: 20.08.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jeśli kod ma być losujący to musi się opierać na wartościach losowych, zatem to co się stanie możesz przewidzieć z jakimś prawdopodobieństwem, ale nigdy nie będziesz miał pewności.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 8.02.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Opiera się na % wartościach szansy wylosowania konkretnego przedmiotu. Właśnie problem leży w tym, że gracze w jakiś sposób są w stanie "odczytać" co w danej chwili losowanie im da jako rezultat (potwierdzone niestety)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 717 Pomógł: 120 Dołączył: 18.04.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
wszystko co jest w przeglądarce da się łatwo podmienić, więc jak ma być to uczciwa gra, wartości powinny być losowane po stronie serwera, a nie w przeglądarce.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 8.02.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
To nie ja projektowałem, nie znam się na tym... moge wstawić tutaj całość tego co mi się wydaje być skryptem odpowiedzialnym za losowanie oraz linijki z których wynika ze do konkretnego przedmiotu przypisana jest konkretna wartość % jako szansa na "wylosowanie" jej. Byłby w stanie ktoś pomóc z tym? Sam próbowałem coś choćby zauważyć jakieś zmiany w kodzie czy coś jednak nie mam o tym bladego pojęcia i nici z tego wychodzą powoli :/ Potrzebuję potwierdzenia lub negacji tezy odnośnie tego, czy istnieje możliwość pewnego rodzaju nadużycia w celach "zysku" a jeśli istnieje taka możliwość to potrzebuję również (najlepiej by było) odpowiedniego skryptu który by "podglądał" co się wylosuje w danej chwili oraz sposobu jak można to wykryć/zapobiegać temu.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 217 Pomógł: 40 Dołączył: 20.08.2008 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Pokaż ten kod, bardzo możliwe, że jest tak jak kolega wyżej mówił. Jeśli cały kod losujący jest po stronie przeglądarki, a do serwera wysyła tylko informacje o wylosowanym przedmiocie to nie ma żadnego problemu, żeby wylosować sobie dowolną rzecz.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 8.02.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Niestety ale wg tej strony, kod jest zbyt długi :/
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 279 Pomógł: 58 Dołączył: 14.07.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Wstaw na http://pastebin.com/ albo podobną stronę.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 8.02.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Cóż problem się troszkę skomplikował ponieważ kod który znalazłem dotyczy drugiej części owej "loterii" polega ona podobnych zasadach: mamy 4 przedmioty które są dostępne po pewnych "normalnych" cenach co oznacza 100% szansę zakupu (dość logiczne), oraz odpowiednio do nich przystosowane ceny "promocyjne" a co za tym idzie pewną procentową szansę na powodzenie zakupu (jeśli się nie powiedzie, to jedynie tracimy ilość waluty wirtualnej jaką w naszym przypadku są medale honoru zdobywane dzięki graniu *brak możliwości zakupu za realną walutę*, równą cenie promocyjnej). W związku z tym przepraszam za drobne zamieszanie i prosiłbym o pomoc z konkretnie tym kodem:
http://pastebin.com/bERyH1vm Czy na jego podstawie można stworzyć jakiś no nie wiem program?skrypt? cokolwiek co pozwalałoby stwierdzić czy w danej chwili zakup się powiedzie czy nie i czy jest możliwość stworzenia czegoś co by wymusiło którąś z opcji? PS. Skrypt do losowania z pierwszego postu postaram się dostarczyć jak najszybciej. Jeszcze raz przepraszam za małe pomieszanie tych 2 rzeczy, ale sam się na tym kompletnie nie znam i niestety ale nie dopatrzyłem się zawartości... liczę na wyrozumiałość ![]() Pozdrawiam. up?? up.... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 36 Pomógł: 11 Dołączył: 20.07.2009 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Procenty idzie bardzo łatwo wyciągnąć.
Teraz pytanie czy jest walidacja wartości po stronie serwera, bo przesyłane są takie rzeczy jak procentowe szanse na wygraną danego przedmiotu. Czyli użytkownik może sobie to ustawić. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 6 Pomógł: 0 Dołączył: 8.02.2015 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Nie mam pojęcia o co chodzi z walidacją jakąś
![]() up? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 279 Pomógł: 58 Dołączył: 14.07.2012 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Chodzi o to, czy te dane przesyłane przez javascript są w jakiś sposób sprawdzane po stronie serwera.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 26.04.2025 - 05:29 |