Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: interfejs do bazy danych/aplikacja okienkowa
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych
fpuma
Witam, jestem początkujący, mam pytanie ponieważ mam pewną bazę danych i chce zrobić do niej interfejs uzytkownika, tzn aplikacje/program który wygląda jak typowy program instalowany na twardym dysku w którym za pomocą przycisków/zakładek można przechodzić itp, czy istnieje coś takiego?
Foxx
1. Jeżeli chcesz zrobić aplikację okienkową to PHP Ci się raczej nie przyda.
2. To ostatecznie chcesz zrobić czy szukasz takiego programu?
3. Jeżeli szukasz to istnieje, wystarczy poszukać pod hasłem "narzędzia bazodanowe".
4. Jeżeli szukasz koniecznie programu napisanego w PHP to popularny jest np. phpMyAdmin
erix
Cytat
1. Jeżeli chcesz zrobić aplikację okienkową to PHP Ci się raczej nie przyda.

A czemu nie? winksmiley.jpg PHP-QT, PHP-GTK. winksmiley.jpg

Wbrew pozorom, całkiem wiele można w nich napisać.
Foxx
W sumie racja...
fpuma
Szczerze mówiąc to dalej nie wiem jak to zrobić, mam baze mysql i chce zrobic dla niej interfejs (wejście, załaduj pliki, robienia raportów, przycikski podpięte pod kwerendy itp) zeby wygladało jak taka zwykła aplikacja dla windowsa, może ktos mi podać przykład programu za pomocą którego dość sprawnie wykonam taki interfejs? będę bardzo wdzęczny i proszę o wyrozumiałość gdyż jestem laikiem w tych sprawach a bardzo potrzebuje wykonać to zadanie.
Pozdrawiam wszystkich
Foxx
~erix podał Ci nazwy projektów, dodam jeszcze http://winbinder.org/
Cytat
za pomocą którego dość sprawnie wykonam taki interfejs

Raczej nie ma żadnego super narzędzia, jedyna droga chyba to wdrożyć się w któryś z tych projektów i pisać.
Cytat
jestem laikiem w tych sprawach a bardzo potrzebuje wykonać to zadanie

W jakich sprawach? Jeżeli w sprawach programowania w PHP to wykonanie tego zadania może okazać się trudne.
Riklaunim
Cytat(erix @ 10.03.2009, 17:00:46 ) *
A czemu nie? winksmiley.jpg PHP-QT, PHP-GTK. winksmiley.jpg