Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Darmowe warsztaty PHP - Nowoczesne programowanie w PHP
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
mateuszkubiczek
Cześć!
Od pewnego czasu organizujemy meetup programistyczny na Śląsku (Uszanowanko Programowanko). Teraz chcemy zorganizować coś bardziej praktycznego - warsztaty. Jako że znamy się bardzo dobrze na PHP to zaczynamy z PHP.

Warsztaty będą 21 maja w Gliwicach o 10:00 w biurze The Software House. Więcej informacji podamy w przyszłym tygodniu, ale na pewno chcemy skupić się na TDD, BDD i DDD - po prostu pokazać, jak teraz wypada tworzyć aplikacje i systemy w PHP.

Zapisy ruszą także w przyszłym tygodniu.

Proponuję obserwować ten wątek lub dodać się do zainteresowanych na fejsie https://www.facebook.com/events/628922900597425/
Tomplus
Szkoda że 21 maja, a nie 14 czy 28 maja.
mateuszkubiczek
Postaramy się, żeby było więcej warsztatów w tej tematyce smile.gif
Tomplus
Chętnie skorzystam. Mnie zainteresowało bo pracuję jako solista, jako programista, a wiem że bez wymiany wiedzy który oferuje szerszy zespół można popaść w archaizmy.
mateuszkubiczek
Hej

Mamy już program.

Na warsztatach pokażemy, jak od koszmarnie napisanej aplikacji w PHP dojść do czegoś, przy czym koduje się z przyjemnością.
Chcemy pokazać kilka narzędzi, które znacznie ułatwiają życie programistom. Nie liczymy, że każdy stanie się ekspertem w nich, ale na pewno będzie wiedział jak zacząć i jakie korzyści wynikają z ich używania.

Warsztaty potrwają około 6 godzin i będą podzielone na trzy bloki, które będą stanowić jedną całość.
Warsztaty prowadzić będzie 4 doświadczonych PHPowców: Tomek Janiczek, Maciek Mączko, Szymon Piecuch i Adam Polak. Jesteśmy pewni, że starczy nam czasu i uwagi, żeby zaopiekować się każdym uczestnikiem.

Będzie kawa, przekąski i lunch!

Program:
1. Narzędzia współczesnego programisty, czyli jak przygotować projekt