
Niestety, ale ten pierwszy post będzie postem z prośbą o pomoc / radę.
Aktualnie razem z kolegą 'pracujemy' nad stworzeniem listy serwerów do jednej z gier MP (on wygląd, ja kod). Wszystko byłoby pięknie gdyby nie fakt, że moja wiedza o PHP jest na bardzo średnim poziomie (uczę się; wiem, że dzwoni ale nie wiem w którym kościele). Niby wszystko działa, ale jest pewien niesmak. Czołowa strona tego projektu czyli ta, która ma wyświetlać listę serwerów działa strasznie opornie tzn. raz ładuje się szybko, a innym następnym razem potrzebuje 10s albo i więcej. Oczywiście nie wróży to dobrze komfortowi używania tej strony. Podejrzewam, że ma to związek z łączeniem się z danym serwerem bo nawet przy wysyłaniu zwykłego pakietu bez jakiejkolwiek obróbki tego co zostanie zwrócone, strona ma tendencje do długiego odświeżania.
Aktualnie używam funkcji 'fsockopen' do nawiązania połączenia. Próbowałem również użyć 'stream_socket_client' jednak nie widzę żadnej różnicy w działaniu strony.
W manualu PHP znalazłem funkcje 'stream_set_blocking' oraz 'stream_select'. Z tego co zrozumiałem to pierwsza z wymienionych ustawiona na parametr 'false' powinna spowodować, że kod pobierający dane o serwerach nie będzie się zatrzymywał oczekując na dane z serwera, a druga powinna 'nasłuchiwać' odpowiedzi, dobrze myślę? Jeśli tak to czy ktoś mógłby mnie naprowadzić na to w jaki sposób poprawnie użyc tych funkcji? Zwłaszcza, jak odebrać dane bo niestety z tym sobie nie radzę, a to co zrozumiałem z manuala dla mnie nie wystarcza.
I jeszcze jedno pytanie - czy to są w ogóle dobre funkcje, które w przypadku właśnie takiej strony powinny zostać użyte?