Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Studia
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
PdM
Maturę dopiero pisałem, a już czeka mnie wybór uczelni wyższej..
Może byście mi, drodzy fachowcy, doradzili jaka uczelnia lepsza?
Dostałem się na:
Uniwersytet Łódzki - Informatyka
Uniwersytet Wrocławski - Matematyka
Wojskowa Akademia Techniczna - Zarządzanie i Marketing (w domyśle, że za rok studiuję 2 kierunki, tzn informatykę jeszcze)

Czekam jeszcze na wyniki rekrutacji na Uniwersytecie Warszawskim

Mnie - Warszawiaka - najbardziej interesują te 2 ostatnie, tzn WAT i UW, ale czy to jest najlepszy wybór? Może ktoś na którejś uczelni studiował i coś nieco może opowiedzieć? Suchym rankingom publikowanym w czasopismach nie bardzo ufam..
pawel_k
najwazniejsze i tak jest to co sam sie nauczysz, uczelnia bedzie miala w tym male znaczenie.
radze zobaczyc w informatorze kierunkow na ktore sie dostales spis przedmiotow, zobacz co z tego mniej wiecej Ci najbardziej odpowiada lub czym bys chcial sie w przyszlosci zajmowac, inaczej uczelnia bedzie tylko niemilym obowiazkiem...

a na koniec mam prosbe: prosze wybierz jak najszybciej uczelnie, dostales sie na kilka uczelni to fajnie, ale pomysl ze mozez blokowac miejsce innym...
PdM
Właśnie o tym myślę... W Łodzi to się na 90% wszysci dostaną, bo na 300 miejsc z 50 się nie mieści, i to dostały się osoby mające bardzo wysokie wyniki...
nazihipi
Cytat
Uniwersytet Łódzki - Informatyka

nic nie przebije informatyki na uczelni technicznej; chyba, że lubisz matme a., matme w., matme d., matme al. etc" :]

Cytat
Uniwersytet Wrocławski - Matematyka

mam nadzieję, że nie keirujesz się tym, że w liceum byłeś dobry z matmy...

Cytat
(w domyśle, że za rok studiuję 2 kierunki, tzn informatykę jeszcze)

byłbym ostrożny z takimi "domysłami", zarówno od strony praktycznej jak i technicznej.
whiller
Z tymi domysłami to łatwo się przejechać jak powiedział przemówca smile.gif