Jestem założycielem Serwisu Nowoczesnej Młodzieży. W sieci jesteśmy od piątego września 2002 roku więc już ponad 3 lata, przez ten czas zdążyłem się nauczyć wiele o prowadzeniu serwisu i wiem, że bez pożądnego systemu zarządzania rozwój jest po prostu niemożliwy. I tak w pewnym momencie serwis po prostu się zatrzymał.
Mam mnóstwo pomysłów, dobrych pomysłów, które na pewno zrobią z serwisu niepowtarzalne miejsce spotkań, dyskusji, rozrywki dla ludzi w wieku 15-25 lat. Jednak podstawą jest system zarządzania tym wszystkim. I tu pojawia się problem.
Mimo, że tworzeniem stron zajmuję się od ponad 4 lat, to jednak moje tworzenie ograniczało się jedynie do webdesign'u i pełnego błędów HTML'a. Z php mam niewiele wspólnego. Dlatego do współpracy potrzebuję zdolnych programistów z doświadczniem conajmniej kilkutletnim. Chodzi o znajomość php i MySQL. Jeśli znasz się na tym czytaj dalej.
Planuję stworzyć serwis łączący w sobie funkcjonalność filmweb.pl, gryonline.pl i paru innych serwisów. Pełną specyfikację jestem w stanie spisać na kilkunastu stronach A4 (zacząłem już nad tym pracować). Nie zależy mi na stworzeniu badziewnej witrynki z niewiadomo czym, profil serwisu jest ściśle określony, wiem czego chcę i jak to ma wyglądać. Po co tworzyć kolejną stronę o niczym opartą o phpnuke, jportal i pochodne. Chcę razem z Tobą stworzyć, coś co da nam ogromną satysfakcję i zajmie liczącą się pozycje w polskim Internecie. Co z mojej strony:
* układ strony głównej, podstron, elementy graficzne
* serwer (planuję wykupić któryś z pakietów home.pl, ale dopiero kiedy strona będzie gotowa)
* utrzymanie domeny generacjax.pl, w przyszłości planuję odkupić gx.pl
* pozyskiwanie reklamodawców (samodzielnie i za pośrednictwem idmnet.pl)
* promocja, pozycjonowanie
Co z Twojej strony:
* silnik strony, napisany od podstaw, nie będę ukrywał, bardzo zaawansowany.
* wprowadzanie w późniejszym czasie modyfikacji, nowych możliwości, etc.
Co w zamian: