Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [design] Portfolio
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
powerman93
To drugi design umieszczany na tej stronie stworzony przezemnie. Wiem, że nie jest to full profesjonalnie zrobione, ale jest on stworzony na maximum moich (obecnych, gdyż wciąż jestem dość początkujący) możliwości. Proszę o ocenę i wypisanie ewentualnych błędów zrobionyh przeze mnie i nad czym powinienem popracować.

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ee70a6813121cfaf



Pozdro!!!
.radex
Taki nijaki ten layout. Nudny, ciągle ta sama kolorystyka (tak na prawdę trzy kolory - biały, czarny i czerwony)
piotrooo89
nie przesadzony kolory nie dają po oczach... ale monotonia jest widoczna chyba że chciałeś uzyskać taki efekt? jak dla mnie nie zachwyca ani nie powała średniak taki.

ocena 5/10
JoShiMa
Oszczędność w kolorystyce to dla mnie zaleta a nie wada. Osobiście wolę to niż naćkane kolory bez ładu i składu. Oszczędność w kolorystyce jest szczególnie cenna jeśli na stronie mają być prezentowane zdjęcia.

To co mi się rzuciło po oczach to kompletny bałagan w czcionce. W nagłówku są różne czcionki nie pasujące do siebie. Podpis pod zdjęciem wydaje mi się za duży. No i grafika w topie taka nie do końca przemyślana...

No ale próbuj dalej może pójdzie w dobrą stronę.
kkuba
Wszystko mi się podoba oprócz menu.. takie jakieś "puste"..
niestety nie doradzę Ci jak upiększyć, ponieważ sam pomysłu nie mam winksmiley.jpg
ogólnie oceniam 7/10
cbagov
To praca niedokonczona, tak jak to zdanie
"Zdjecie wykonane tuż przed zachodzem Słońca w lesie"

po co S? po co opis skoro widac? i jeszcze literowka, a znaczy to po prostu - na szybko, bez przemyslenia i niedokladnie. Pozdro
Torriel